اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124280005

ارتباط رسمی روابط عمومی و خبرنگار از مسیر«نیوزوایر»ها

اخبار رسمی چیست و چه می‌کند؟

کد: 13950623124280005

https://goo.gl/69WuWj

، تهران , (اخبار رسمی): نیوز وایرها(newswire) یا همان رابط های رسمی خبر، دهه‌های طولانی است که در عرصه روابط عمومی و حوزه رسانه فعالیت می‌کنند.این پل‌های ارتباطی، نقش انتقال و توزیع رسمی خبر در عرصه جهانی را برعهده دارند.

اخبار رسمی چیست و چه می‌کند؟

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی، نیوزوایرها، نقش پیشرویی در توزیع و انتشار مطالب و مباحث مطبوعاتی در رسانه‌های خبری اصلی دنیا را برعهده دارند اما با وجود این اهمیت، تا به حال در ایران  این حوزه آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است.

بر همین اساس و با توجه به ضرورت حضور نیوزوایر بین المللی در ایران، مدتی است اخبار رسمی به عنوان نخستین نیوز وایر بین المللی ایران فعالیت خود را آغاز کرده و به صورت رسمی با نیوز وایرهای معتبر خارجی ارتباط تنگاتنگ و آنلاین دارد.

اگر بخواهیم اخبار رسمی و فعالیت هایش را در یک جمله تعریف کنیم، باید بگوییم اخبار رسمی اولین نیوز وایر آنلاین و بین المللی ایران است که به عنوان یک پلت فرم رسانه‌ای در حال فعالیت است.

 این رابط رسمی خبر، امکان ویژه‌ای  برای حضور موثر و هدفمند فعالان و علاقه‌مندان به حوزه خبر در رسانه‌های داخلی و خارجی فراهم می‌کند.

در واقع، اخبار رسمی بازوی اجرایی خبرنگاران و روابط عمومی‌هاست تا خبرهای رسمی و تایید شده منتقل و منتشر شود.

اخباررسمی چه می کند؟

معمولا روابط عمومی شرکت‌ها اخبار خود را از طریق ایمیل، فکس، شبکه‌های اجتماعی و یا ابزار دیگر برای رسانه‌ها ارسال می‌کنند. با توجه به زمان‌بر بودن این روند، بسیاری از مواقع پیش می‌آید که اخبار شرکت مورد میمورد توجه رسانه‌ها قرار نمی‌گیرند. از سوی دیگر، خبرنگاران به خبرهای کم‌اهمیت و شاید غیر حرفه ای توجهی نکرده و اغلب از دریافت آنها گلایه دارند. در اینجاست اخبار رسمی برای رفع مشکلات یادشده، به عنوان رابط رسمی و مورد تایید هر دو سوی ماجرا، می‌تواند حلال مشکلات باشد.

خبری که از سوی یک نیوز وایر معتبر و رسمی به دست رسانه‌ها می‌رسد، خبری است که با اصول حرفه‌ای تنظیم و نوشته شده که ارزش‌های خبری در آن رعایت شده است.

 در این حالت خبر ارسالی برای رسانه‌ها به عنوان یک خبر معتبر و تایید شده، اقبال عمومی برای جلب توجه اهالی رسانه را کسب می‌کند

اخبار رسمی به عنوان یک نیوز وایر تازه نفس، تواسته پل ارتباطی موثری شود که راه بزرگی را در ایران آغاز کرده است. در راستای همین امکان تاکنون اخبار بسیاری از شرکت‌های ایرانی از طریق اخبار رسمی در رسانه های معتبر داخلی و خارجی همچون رویترز، یاهو، بلومبرگ، مارکت واچ، خبرگزاری های رسمی، روزنامه ها، سایت‌های خبری و... منتشر شده است.

مزایای اخبار رسمی برای شما

اخبار رسمی یک پلتفرم رسانه‌ای است که به عنوان یک پل ارتباطی، میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها قرار می‌گیرد. اخبار رسمی  برای هر دو گروه، یعنی شرکت ها و رسانه ها مزیت‌های ویژه‌ای خواهد داشت. این مزایای مشترک برای همکاران اخبار رسمی در هر دو حوزه، موقعیت خوبی است که می‌تواند دسترسی سریع، آسان و موثر را کلید بزند.

حضور در عرصه رسانه‌های داخلی و خارجی یکی از مزایای همکاری با اخبار رسمی است. پایش و بررسی وضعیت شرکت‌ها در حوزه اخبار و رسانه‌ها یکی از مهمترین امکانات نرم افزاری است که اخبار رسمی با توان فنی خود ایجاد کرده است. این امکان، برای ایجاد دیدگاه در حوزه جهت گیری‌های شرکت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اما این تمام ماجرا نیست. در اخبار رسمی، امکان پایش و مانیتورینگ شبکه‌های اجتماعی (مانند اینستاگرام، توئیتر، فیس بوک و گوگل پلاس و..) هم وجود دارد. اخبار رسمی تنها سامانه‌ای است که این قابلیت را برای کاربران ارائه می‌دهد.

برای عضویت در اخبار رسمی و استفاده از خدمات آن، کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تبلیغات و روابط عمومی | رسانه‌ها