اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624124925752

امضا قرارداد ایتالیایی ها باارتباطات زیرساخت

کد: 13950624124925752

https://goo.gl/Wfuu47

، تهران , (اخبار رسمی): با امضای این قرارداد شرکت اسپارکل اقدام به راه‌اندازی Pop یا نقطه حضور خود در تهران می کند ضمن آنکه Node بین المللی خود را هم در ایران مستقر می کند.

امضا قرارداد ایتالیایی ها باارتباطات زیرساخت

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی اتاق بازرگانی مشترک ایران و ایتالیا، در حاشیه کنفرانس ایران کانکت 2016 در تهران، قرارداد همکاری مشترک با شرکت اسپارکلبه امضا رسید؛ امضای این قرارداد گام دوم عملیاتی سازی تفاهم‌نامه سفر اخیر رئیس جمهور ایران به ایتالیا است.

با امضای این قرارداد شرکت اسپارکل اقدام به راه‌اندازی Pop یا نقطه حضور خود در تهران می نماید و Node بین المللی خود را در ایران مستقر می کند.

با استقرار این نقطه حضور از حداکثر ظرفیت ممکن شبکه داخلی ایران جهت ترانزیت ترافیک کشورهای همسایه قاره اروپا استفاده خواهد شد. افتتاح اینPop  اولین گام عملیاتی در راستای تبدیل تهران به نقطه مخابراتی بین المللی و ایران به هاب منطقه خاورمیانه خواهد بود. لازم به ذکر است این Pop بعد از نقطه حضور Data Mena در خاورمیانه دومین نقطه حضور خواهد بود. ترکیه نیز به تازگی در شهر استانبول نقطه حضوری برای شرکتهای اروپایی فراهم کرده که مدل بسیار موفقی در ترانزیت ترافیک قاره اروپاست. با راه‌اندازی Pop مذکور هزینه های گزاف Landing از دوش بخش بین الملل مخابرات و ارتباطات ایران برداشته خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا

اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران وایتالیا در سال 1992 توسط تعدادی از صاحب نظران اقتصادی و دست اندرکاران خوشنام صنعت و تجارت کشور تاسیس شده و با استقبالی که از طرف بازرگانان و صاحبان صنایع در چند سال گذشته شده است به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه اتاقهای بازرگانی مشترک ایران با یک کشور اروپایی درآمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]