اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624124935763

آغاز برداشت میگو از استخرهای پرورشی بوشهر

کد: 13950624124935763

https://goo.gl/quUpLT

، تهران , (اخبار رسمی): برای جلوگیری از تلفات میگوهای پرورشی در استخرهای ساحلی استان بوشهر برداشت میگو تا قبل شروع فصل سرما آغاز شده و تا پایان مهرماه ماه ادامه دارد.

آغاز برداشت میگو از استخرهای پرورشی بوشهر

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی سازمان شیلات ایران،  عباسعلی زنده‌بودی مدیرکل شیلات استان بوشهر با بیان اینکه امسال اراضی ساحلی استان بوشهر در 10 منطقه برای پرورش میگو طراحی و عملیاتی شد اظهار داشت: 3 هزار و 850 هکتار اراضی ساحلی استان بوشهر برای پرورش میگو اختصاص یافت که پرورش دهندگان از اردیبهشت کار ذخیره‌سازی بچه میگو در این استخرها آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در استخرهای پرورش میگو استان بوشهر 800 میلیون قطعه بچه میگو برای پرورش ذخیره شد تصریح کرد: این بچه میگوها در استخرهای پرورشی اراضی مناطق رودحله، بویرات، شیف، بندرریگ، دلوار 1، دلوار 2، مند شمالی، مند غربی، بردستان و رود شور جنوبی ذخیره سازی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان شیلات ایران

بهره برداری از سواحل جنوبی دریای خرز به صورت اجاره ای - سالانه از سال 1219 شمسی ( زمان سلطنت محمد شاه قاجار) آغاز شد. این نظام حقوقی در بهره برداری به مدت 80 سال تا 1299 شمسی ادامه داشته است. تا زمان محمد شاه, حاکمان هر منطقه به میل خود رودخانه ها و دریا را به اتباع روسیه اجاره می دادند. اما از سال 1215 هجری شمسی این اختیار با فرمان محمد شاه لغو شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]