کد: 13950624125085713

کویر شهداد میزبان سفرهای پاییزی

کد: 13950624125085713

https://goo.gl/FaOb4K

، تهران , (اخبار رسمی): کویر شهداد کرمان یکی از زیباترین مناظر کویری ایران در دل کویر لوت است.

کویر شهداد میزبان سفرهای پاییزی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی باشگاه گردشگری ایرانیان ، این کویر به دلیل وجود بلندترین تپه های شنی - کلوت های بی نظیر و رودخانه شور در دنیا بی نظیراست. کمپ شهداد تنها کمپ کویری دشت لوت است که فاصله کمی با شهر افسانه‌ای کلوت‌ها دارد. این کمپ با 40 نفر ظرفیت برای پذیرایی رایگان از گردشگران پاییزی لوت بازسازی شده است.

این کمپ آلاچیق‌هایی با سطح سیمانی و دیواره‌ها و سقف چوبی دارد و به امکاناتی چون برق و سرویس بهداشتی مجهز است. به گفته «محمد جهان‌شاهی»، مسوول روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کرمان، سرویس‌های بهداشتی این کمپ و سیم‌کشی‌های آن بهسازی شده است. نگهبانان شبانه‌روزی از کمپ محافظت می‌کنند و با هماهنگی انجام شده با نیروی انتظامی شهداد امنیت مسافران در کمپ برقرار می‌شود.

این کمپ حدود 20 کیلومتر با کلوت‌ها فاصله دارد و از با طی جاده آسفالته شهداد به نهبندان می‌توان از کمپ به کلوت‌ها رسید. زیبایی مثال زدنی شب‌های کویر یکی از دلایل علاقه گردشگران به شب مانی در کویر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه گردشگری ایرانیان

باشگاه گردشگری ایرانیان بعنوان اولین مرکز خرید سفر و گردشگری و خدمات مرتبط در کشور فصل نوینی از فعالیت خودرا آغاز نموده است. انواع خدمات مورد نیاز در حوزه سفر و گردشگری، اقامتی و پذیرائی ، ورزش و سرگرمی، سلامت، آموزش ، امور بیمه ای، خرید و سایر خدمات مرتبط با همکاری مراکز پذیرنده طرف قرارداد در اختیار اعضای محترم باشگاه قرار دارد. دسترسی به شبکه ای از فروشندگان معتبر و صاحب نام ، خدمات مشاوره سفر ، تخفیف در خرید ، اعطای وام سفر و جمع آوری امتیاز بابت خرید های انجام شده تنها برخی از مزایا و امتیازات ارزشمند عضویت در باشگاه گردشگری ایرانیان است.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی