اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624125435997

تسهیلات تشویقی به پرداخت کنندگان مطالبات شهرداری تهران اعطا می شود

ارائه مزایای 80 درصدی به بدهکاران

کد: 13950624125435997

https://goo.gl/SJ3qjM

، تهران , (اخبار رسمی): مالکان یا مودیانی که دارای اسناد نکول شده (چک های برگشتی) تا پایان سال 94 نزد شهرداری تهران هستند، از تسهیلات تشویقی به میزان 20 تا 80 درصد خسارت تاخیر تأدیه بهره مند می شوند.

ارائه مزایای 80 درصدی به بدهکاران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از معاونت مالی واقتصاد شهری شهرداری تهران ، قدرت گودرزی، با اشاره به استناد مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر تهران گفت: چنانچه بدهکاران عوارض نوسازی در شهر تهران بدهی معوقه سال های گذشته خود را به صورت یک جا پرداخت کنند، نسبت به اعطای مزایا و تسهیلات تشویقی به میزان حداکثر 70 درصد جرائم دیرکرد به آنان اقدام می شود.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در خصوص زمان و نحوه اعطای این تسهیلات یاد آور شد: مدت اجرای این مصوبه محدود است و این در حالیست که شهروندان تهرانی می توانند با مراجعه به پرتال اینترنتی شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir و پرتال اداره کل تشخیص و وصول درآمد به نشانی http://daramad.tehran.ir و همچنین با مراجعه به ادارات درآمد شهرداری های مناطق 22گانه یا نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک شهر، نسبت به پرداخت عوارض و جرائم آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این مصوبه شامل مودیانی است که تا پایان سال 94 نسبت به پرداخت عوارض اقدام نکرده اند، اذعان کرد:با ابلاغ این تسهیلات، امکان بهره مندی از 50 تا 70 درصد تسهیلات جرائم دیرکرد عوارض نوسازی فراهم شده است، ضمن اینکه مشمول شدن این تسهیلات فقط برای مودیانی است که تا تاریخ 30 آذرماه 95 عوارض سال جاری را نیز پرداخت کنند.
گودرزی با تاکید بر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تسهیلات به اشخاص دارای اسناد نکول شده نزد شهرداری تهران تصریح کرد: مالکان یا مودیانی که دارای اسناد نکول شده (چک‌های برگشتی) تا پایان سال 94 نزد شهرداری تهران هستند، از تسهیلات تشویقی به میزان 20 تا 80 درصد خسارت تاخیر تأدیه بهره مند می شوند.

معاون شهردارتهران در خصوص اسناد نکول شده تا پایان سال 94 گفت: چنانچه بدهکاران و مودیان شهرداری تهران، اسناد نکول شده (اعم از چک‌ها و اسناد برگشتی) خود که سر رسید آنها تا پایان سال 94 است را به طور نقدی و یک جا پرداخت کنند، نسبت به اعطای مزایا و تسهیلات تشویقی بین 20 تا 80 درصد خسارت تاخیر تأدیه به آنان اقدام می شود.

وی با اشاره به چگونگی و زمان اعطای این تسهیلات ادامه داد: تمامی مودیانی که دارای اسناد نکول شده (چک‌های برگشتی) نزد شهرداری تهران هستند، تا پایان آذرماه فرصت بهرمندی از تسهیلات فوق را دارند و ذی نفعان نیز می توانند با مراجعه به ادارات درآمد مناطق 22گانه شهرداری تهران و دفاتر خدمات الکترونیک شهر، نسبت به پرداخت بدهی و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت مالی و اقتصادی شهری

حوزه معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد در حوزه مالی و اقتصادی شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه