اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909191805997

باتوجه به سرمای بی سابقه در تهران صورت پذیرفت

گشت های ویژه جمع آوری کارتن خوابها درپایتخت

کد: 13950909191805997

https://goo.gl/zlTfBD

، تهران , (اخبار رسمی): معاون مالی و اقتصادی شهر تهران با اشاره به گشت های ویژه که با حضور در میادین و خیابان های اصلی تهران به جمع آوری کارتن خواب ها و انتقال آنها به گرمخانه ها به این افراد کمک رسانی می کنند، گفت: تمامی این افراد هر شب در گرمخانه های پایتخت پذیرش شده و با غذای گرم از آنها پذیرایی می شود.

گشت های ویژه جمع آوری کارتن خوابها درپایتخت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی حوزه معاونت مالی و اقتصاد شهری ،قدرت گودرزی در حاشیه نظارت شبانه بر کارتن خواب ها در سطح شهر تهران گفت: با دستور مستقیم دکتر قالیباف، شهردار تهران و باتوجه به برودت هوا و سرمای بی سابقه فصل پاییز نسبت به ساماندهی این افراد بی سرپناه از هفته گذشته در اسرع وقت اقدام کردیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به ارایه اقدامات مناسب و ساماندهی این افراد از سطح شهر تهران تصریح کرد: اکیپ های ویژه برای جمع آوری این افراد بسیج شدند تا در سرمای زیرصفر درجه پایتخت با انتقال این افراد به گرمخانه های شهرداری تهران در مناطق، مانع سرمازدگی این افراد شوند.
وی در خصوص فعالیت های گرمخانه ها در مناطق 22گانه شهر تهران در نیمه دوم سال خاطر نشان کرد: گشت های ویژه با حضور در میادین و خیابان های اصلی تهران با جمع آوری کارتن خواب ها و انتقال آنها به گرمخانه ها به این افراد کمک رسانی می کنند.
گودرزی با بیان اینکه شهروندان تهرانی در صورت مشاهده کارتن خوابها می توانند با شماره تلفن 137 تماس بگیرند، تصریح کرد: مردم می توانند محل استقرار کارتن خوابها را اعلام کنند تا گشت های مربوطه در اسرع وقت در محل حاضر شده و علاوه بر ارائه خدمات لازم نسبت به انتقال آنها به مددسراها اقدام کنند.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه از هفته گذشته باتوجه به سردی هوا شاهد مراجعه حضوری کارتن خواب ها نیز بودیم، افزود: تمامی این افراد هر شب در گرمخانه های پایتخت پذیرش شده و با غذای گرم از آنها پذیرایی می شود.  
 لازم به ذکر است در بازدید شبانه و سرزده دکتر گودرزی از محلهای نگهداری افراد کارتن خواب و در راه مانده و رسیدگی میدانی به مشکلات این مراکز، دستورات مقتضی به جهت بهبود شرایط مرکز نگهداری صادر شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت مالی و اقتصادی شهری

حوزه معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد در حوزه مالی و اقتصادی شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه