اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951026220415997

دربازدید شبانه از سطح شهر تهران مطرح شد

ارائه بسته های جدید سرمایه گذاری در جنوب شهر

کد: 13951026220415997

https://goo.gl/kewzGy

، تهران , (اخبار رسمی): در بازدید سر زده از نقاط مختلف خدماتی شهر تهران بر لزوم خدمت رسانی بی وقفه و شبانه روزی به شهروندان تاکید شد.

ارائه بسته های جدید سرمایه گذاری در جنوب شهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی حوزه معاونت مالی و اقتصاد شهری دکتر قدرت گودرزی در حاشیه نظارت شبانه و سرزده از مراکز خدماتی شهرداری تهران بر خدمت گذاری بی وقفه و شبانه روزی برای شهروندان تهرانی تاکید کرد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در حاشیه بازدید شبانه از مراکز نگهداری و گرم خانه های سطح شهر با بیان اینکه اساس کار مدیریت شهری کار جهادی و شبانه روزی می باشد به خدمت گذاری برای تمامی شهروندان تاکید کرده و افزود: امروزه و با توجه به کمبودهای موجود، شهرداری تهران این افتخار را دارد که حتی یک ساعت از خدمت رسانی به آحاد مردم و شهروندان تعلل نداشته است.
گودرزی با بیان اینکه برای خدمت رسانی به مردم و شهروندان باید شاکر خداوند بزرگ باشیم ادامه داد: در واقع این از الطاف ذات پروردگار است که این فرصت را در اختیار ما قرار داده است تا بتوانیم با تمام توان در خدمت جامعه باشیم و وظیفه ما هم در اقبال این لطف خداوند کار و تلاش بی منت و تمام وقت می باشد.
وی با اشاره به تمهیدات لازم به منظور کم کردن فاصله طبقاتی بین شمال شهر جغرافیایی با جنوب شهر تهران گفت: استفاده از تمامی ظرفیت های سرمایه گذاری را در دستور کار قرار دادیم و امیدوار هستیم تا با ارائه بسته های پیشنهادی موثر سرمایه گذاری بتوانیم این فاصله را در سطح شهر کم کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت مالی و اقتصادی شهری

حوزه معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد در حوزه مالی و اقتصادی شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه