اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950907190705997

گودرزی خبر داد

مراحل پایانی گزارش تفریغ بودجه 93 و 94 شهرداری

کد: 13950907190705997

https://goo.gl/CfwIH7

، تهران , (اخبار رسمی): قدرت گودرزی با تاکید بر اینکه رسیدگی به گزارش تفریغ بودجه سال های 93 و 94 شهرداری تهران مراحل پایانی خود را طی می کند، گفت:در بخش سازمان های تابعه و شرکت های وابسته به شهرداری تهران نیز فرآیند رسیدگی به صورت های مالی آنها توسط بازرسان قانونی پایان یافته است.

مراحل پایانی گزارش تفریغ بودجه 93 و 94 شهرداری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی حوزه معاونت مالی و اقتصاد شهری ،گودرزی با اشاره به آخرین وضعیت انجام حسابرسی در شهرداری تهران گفت: در حال حاضر رسیدگی به صورت های مالی سال 92 مناطق 22گانه و واحدهای اجرایی شهرداری تهران مراحل پایانی و قرائت گزارش ها در صحن شورای اسلامی شهر تهران را طی می کند.

وی در خصوص اینکه پس از آن فرآیند رسیدگی به صورت های مالی تلفیقی سال 92 شهرداری نهایی خواهد شد، افزود: فرآیند حسابرسی صورت های مالی سال 93 مناطق و واحدهای اجرایی شهرداری تهران آغاز و با جدیت دنبال می شود. همچنین حسابرس مستقل و منتخب شورای اسلامی شهر تهران برای رسیدگی به صورت های مالی سال 94 شهرداری نیز به تازگی در دستور کار قرار گرفته است.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه رسیدگی به گزارش تفریغ بودجه سال های 93 و 94 شهرداری تهران مراحل پایانی خود را طی می کند، اظهار کرد: در بخش سازمان های تابعه و شرکت های وابسته به شهرداری تهران نیز فرآیند رسیدگی به صورت های مالی آنها توسط بازرسان قانونی پایان یافته است.
گودرزی با بیان اینکه مجامع و شورای سازمان های آنها در مهلت قانونی مقرر در حال انجام می باشد ، تصریح کرد: حسابرسان مستقل و منتخب شورای اسلامی شهر تهران نیز کار رسیدگی به صورت های مالی سال 93 این شرکت ها را با جدیت دنبال می کنند و فرآیند رسیدگی آنها در این بخش نیز به زودی به پایان می رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت مالی و اقتصادی شهری

حوزه معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد در حوزه مالی و اقتصادی شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه