اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624126350005

دعوت از اهالی رسانه برای حضور در جام خبرنگار2

رایگان آموزش ببنید، مسابقه دهید و برنده شوید

کد: 13950624126350005

https://goo.gl/kuUU6o

، تهران , (اخبار رسمی): اهالی رسانه با حضور خود در جام خبرنگار"2"، ابتدا در رشته ورزشی انتخابی و مورد علاقه خود به صورت رایگان آموزش دیده و پس از آن با دیگر خبرنگاران به رقابت خواهند پرداخت.

رایگان آموزش ببنید، مسابقه دهید و برنده شوید

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری دومین مسابقات «جام خبرنگار»، اهالی رسانه کشورمان در 8 مهرماه با حضور در مسابقات تفریحی و ورزشی که توسط "اخبار رسمی" و "باشگاه انقلاب" برگزار می شود؛ به صورت رایگان در چهار رشته ورزشی بولینگ، تیراندازی(کمان و تپانچه)، بیلیارد واسکیت آموزش دیده و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

قابل ذکر است؛ سال گذشته بود که نخستین نیوز وایر رسمی ایران "اخبار رسمی" به  منظور ایجاد ارتباط بیشتر خبرنگاران در فضایی خارج از حوزه کاری و برنامه های خبری، یک حضور همگانی را در قالب  برنامه ای ورزشی تفریحی به نام "جام خبرنگار" برگزار کرد.

این جشن که با استقبال اهالی رسانه روبه رو شده بود؛ مقدمه ای را برای برگزاری آن در سال های آتی ایجاد کرد. به همین منظور امسال نیز "اخبار رسمی" از اهالی رسانه دعوت می کند؛ با گذراندن دوره آموزشی رایگان یکساعته، در رشته ورزشی مورد علاقه خود با دیگر خبرنگاران به رقابت پرداخته و جام خبرنگار 2" " را با  خود به خانه ببرند.

تاکید می شود؛ برندگان رشته های ورزشی، علاوه بردریافت مدال و تندیس یادبود، جایزه ای ویژه و ارزنده ای نیزدریافت خواهند کرد الیته در این میان به تمامی شرکت کنندگان هم از سوی حامیان مالی مسابقات، هدایایی اهدا خواهد شد.

قطعا حضور اهالی رسانه در این رویداد ورزشی – تفریحی، علاوه بر فراگیری و آموزش ورزش مورد علاقه شان، خاطره ای خوش را رقم زده و در گسترش روابط کاری و دوستانه میان اهالی خبر اثر گذار خواهد بود.

بر اساس این گزارش، خبرنگاران و اهالی رسانه  می توانند از طریق آدرس اینترنتی  (ثبت نام + ) و برای حضور در این مسابقات تفریحی اعلام آمادگی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها