اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624126500005

اصول نگارش خبر

در خبر از نقل قول استفاده کنید

کد: 13950624126500005

https://goo.gl/Awnfb9

، تهران , (اخبار رسمی): هنگام خبر نویسی از افراد و کارشناسان مرتبط نقل قول کنید تا خبر شما قابل استناد تر شود. همچنین از کلمات و جملات فعال در خبر رسانی استفاده کنید.

در خبر از نقل قول استفاده کنید

از جملات و کلمات فعال در تهیه خبر استفاده کنید و از بکار گیری کلمات خنثی بپرهیزید

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی، هنگام تهیه خبر از کلمات و جملات فعال استفاده کنید.استفاده از کلمات و جملاتی که بار خنثی دارد تنها سبب می شود توجه رسانه ها از شما دور شود. بنابراین محکم و هدفمند خبر تهیه کنید و از بکار بردن کلماتی که بار خنثی دارد بپرهیزید.

 برای نشان دادن پویایی خود در تهیه خبر بهتر است از افراد کلیدی در شرکت نقل قول کنید و نظر آنها را در مورد رویدادی که در موردش خبر تهیه می کنید یا محصولی که به بازار عرضه  می شود، بیان کنید. این نقل قول ها باعث می شود تا اهمیت خبر شما بیشتر شود .

این کار باعث می شود تا خبر شما قابلیت بیشتری برای استناد داشته باشد  و روزنامه نگاران و خبرنگاران علاوه بر شما و روابط عمومی بتوانند با فردی که از او نقل قول شده است هم صحبت کنند و گزارش های جامع تری تهیه کنند. در واقع با نقل قول از یک یا چند فرد در خبر خود می توانید زمینه را برای جلب توجه بیشتر به خبر فراهم کنید.

قرار دادن نقل قول ها در خبر شما سبب می شود تا روزنامه نگاران بتوانند  با افراد بیشتری در مورد خبر صحبت کنند. بنابراین در نظر داشته باشید که در تهیه خبر خود از افراد مهمی که در آن زمینه کار می کنند نقل قول کنید ولی سمت فرد را هم ذکر کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها