اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950625127105364

مدیرعامل بانک قوامین:

نرخ تورم در بازه زمانی 8ساله کنترل نمی شود

کد: 13950625127105364

https://goo.gl/jEVwir

، تهران , (اخبار رسمی): نرخ تورم ریشه در پدیده اقتصادی ده ها سال گذشته دارد و نمی توان بلای نرخ تورم در 80 سال گذشته در اقتصاد مملکت ریشه دوانده را در بازه 8 ساله آن را کنترل کرد.

غلامحسین نتاج

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، غلامحسین تقی نتاج مدیرعامل این بانک در مراسم معرفی مدیریت جدید این بانک در ارومیه سخن می گفت با تاکید بر استفاده از سرمایه های اجتماعی گفت: نظام پولی و بانکی در حال پوست اندازی است و با توجه به اینکه در سالیان گذشته بر اساس آمار بانک مرکزی حدود  6هزار صندوق قرض الحسنه و 900 تعاونی بانکی فعال بودند ولی از چند سال اخیر ساماندهی بانک ها با همت دولت و بانک مرکزی آغاز شد.

نتاج خاطر نشان کرد: بعد از ساماندهی، بانک مرکزی به دنبال استانداردسازی حرکت کرد و این اقدام جای تقدیر دارد که بانک مرکزی به دنبال هویت بخشی مجدد به بانک ها است.

وی یادآور شد: در سال های اخیر برخی موسسات موجب نابسامانی در نظام پولی شدند که خوشبختانه با نظارت بانک مرکزی و تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی ساماندهی شدند و اجازه فعالیت موسسات بی نام و نشان سلب شد.

نتاج گفت: اقتصاد کشور به شدت وابسته به نقدینگی است و در حال حاضر میزان نقدینگی به یک هزار و 70 تریلیون تومان رسیده است که در قالب سرمایه راکد ، تسهیلات و .... مصرف شده و بخش عمده ای از آن قفل شده است .

دویخاطرنشان کرد:  دولت در حال حاضر در صدد تزریق نقدینگی است که باید با مراقبت همه دستگاه ها و وحدت مدیریت و نظارت دولت و بانک مرکزی کنترل شود تا نقدینگی مورد نیاز اقتصاد با مراقبت تزریق شود و رکود تشدید نشود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قوامین

انک قوامین در ابتدای دهه 70 حضور در نظام پولی وبانکی کشور را با نام صندوق قرض الحسنه ناجا تجربه کرد و پس از آن درسال 79 با تغییر نام به موسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین برگی نو در دفتر خدمات بانکی باز نمود و رسالت خود را از خدمت رسانی به کارکنان ناجا به عموم مردم تسری داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه