اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950626127265431

با حضور وزیرصنعت انجام شد

افتتاح نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران

کد: 13950626127265431

https://goo.gl/Or0dze

، تهران , (اخبار رسمی): نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ساختمانی ایران روزگذشته با حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت در شهرستان محلات افتتاح شد.

افتتاح نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت ، در این نمایشگاه در زمینه فرآوری سنگ های ساختمانی، معاون سنگ ، ماشین آلات استخراج معدنی ،قطعات و لوازم سنگبری ،معدن و ماشین آلات و سایر صنایع وابسته به سنگ به نمایش گذاشته می شود.

این نمایشگاه تا 27 شهریور ماه در شهر نیم ور از توابع شهرستان محلات استان مرکزی برای بازدید علاقمندان  دایر است.

برپایه این گزارش ؛  در 350 غرفه این نمایشگاه آخرین دستاوردهای حوزه سنگ های معدنی و تزئینی در زمینه های فرآوری سنگ های ساختمانی، معادن سنگ، ماشین آلات استخراج معدنی و فرآوری سنگ ساختمانی، قطعات و لوازم سنگ بری، معدن و ماشین آلات تخصصی و سایر صنایع وابسته به صنعت سنگ به نمایش گذاشته شده است.

در نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در نیم ور محلات 300 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند.
این نمایشگاه در فضایی به وسعت 55 هزار متر مربع در 10 کیلومتری محور محلات به شهرنیم ور بعد از شهرک صنعتی شهید بابایی بر پا شده و تولیدات متنوع صنعت سنگ ایران در هشت سالن تخصصی آن به معرض دید علاقه مندان گذاشته شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]