اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951210240145431

بیش از 3000 بنگاه متوقف به چرخه تولید بازگشتند

کد: 13951210240145431

https://goo.gl/qkcRGe

، تهران , (اخبار رسمی): 3352 بنگاه تولیدی که متوقف بودند، به چرخه تولید بازگشتند که زمینه ایجاد اشتغال برای 54 هزار نفر را فراهم کرده‌اند.

بیش از 3000 بنگاه متوقف به چرخه تولید بازگشتند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، علی یزدانی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان این که در مصوبه جدید 30 درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرک‌های صنعتی ایران اختصاص می‌یابد، افزود: اختصاص این منابع مالی با پیشنهاد دولت و تصویب مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه از سال آینده اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به این که سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی متولی ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است، اظهار کرد: مبالغ پیش‌بینی شده در این مصوبه به اندازه کل بودجه سالانه این سازمان خواهد بود.
یزدانی با بیان این که امسال 400 میلیارد تومان بدهی واحدهای تولیدی داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی که مشکل تأخیر پرداخت در مطالبات داشتند مشمول 90 درصد بخشودگی قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: 8743 بنگاه در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به بهره‌برداری رسیده که برای بیش از 151 هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید