اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951211240485431

احداث کارخانه لاستیک، احیای کارخانه بافت بلوچ و تقویت معدن آنتیموان

اولویت های صنعتی دولت در سیستان‌وبلوچستان اعلام شد

کد: 13951211240485431

https://goo.gl/gtyrIh

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: احداث کارخانه لاستیک، احیای کارخانه بافت بلوچ و تقویت معدن آنتیموان در سیستان و بلوچستان از اولویت‌های صنعتی و معدنی است.

اولویت های صنعتی دولت در سیستان‌وبلوچستان اعلام شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمد رضا نعمت زاده در دیدار با روسای سازمان های هم خانواده صنعت و معدن سیستان و بلوچستان با اشاره به توسعه صنعتی در این استان گفت: محور  بزرگ آنتیموان که از تربت‌جام تا زاهدان ادامه داشته و بیش از 200هزار تن ذخیره دارد زمینه خوبی برای استخراج آنتیموان بوده و با توجه به تجربه تازه کشور درباره این ماده معدنی و صادرات محور بودن آنتیموان فرصت‌های ارزشمندی برای ایران در افزایش درآمدهای معدنی است.

وی با اشاره به مشکلات کارخانه بافت بلوچ نیز افزود: برای احیا این کارخانه بیش از یک سال و نیم تلاش شده و در حال حاضر بیش از 6میلیون یورو تجهیزات کارخانه را خریداری کرده‌ایم.

نعمت زاده با اشاره به سابقه طولانی ایران در زمینه همکاری با لاستیک سازان معتبر جهان تاکید کرد: ایران پایه فنی‌و‌دانش تولید لاستیک خوب را دارد اما با هدف توسعه صادرات این صنعت قصد داریم با مشارکت تولیدکنندگان جهانی لاستیک و برندهای معتبر کارخانه لاستیک سیستان و بلوچستان را راه اندازی کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید