اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627127510005

اصول نگارش خبر

اهداف تهیه خبر را بشناسید

کد: 13950627127510005

https://goo.gl/uII6Y6

، تهران , (اخبار رسمی): با خبر رسانی در مورد شرکت خود می توانید در اذهان مردم به عنوان یک شرکت فعال در بازار باقی بمانید و بازاریابی موفق تر و اصولی تری داشته باشید.

اهداف تهیه خبر را بشناسید

در خبر رسانی وقفه ایجاد نکنید زیرا از ذهن مردم و مشتریان بالقوه پاک می شوید

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی  تهیه خبر و انتشار آن در نشریات کشوری منافع زیادی برای شرکت دارد و به همین دلیل هم یک ضرورت مهم برای شرکت شماست .

یکی از اهداف اصلی تهیه خبر این است که به مشتریان شما یادآوری می کند که شما هستید و هنوز در بازار فعالیت می کنید. اگر برای دوره طولانی هیچ خبری در مورد شرکت شما در رسانه ها دیده نشود این تصور ایجاد می شود که شما از بازار خارج شده اید یا کار تازه ای انجام نداده اید که هر دو مساله به ضرر شماست.

در نظر داشته باشید اگر هیچ خبری در مورد شرکت شما و محصولات و خدمات آن وجود نداشته باشد به تدریج در اذهان عمومی فراموش می شوید. دومین هدف از خبر رسانی  افزایش بازار شما و ارتقای سطح فروش است . سومین هدف  جلب اعتماد مشتریان بالقوه به شرکت و عملکرد آن است و چهارمین هدف هم افزایش آگاهی در مورد تخفیفات تازه ای است .

همچنین در قالب این خبر می توانید آگاهی در مورد محصولات  تازه و خدمات جدیدی که ارایه می دهید را افزایش دهید.شما با خبر رسانی صحیح می توانید ترافیک روی وب سایت خود را افزایش دهید و اطلاع رسانی بهتری در مورد وجود شرکت انجام دهید.

اما مساله مهم این است که شما خبر رسانی را به طور پیوسته انجام دهید و بدانید که وقفه در این روند می تواند شما را از اهدافتان دور کند. خبر رسانی پیوسته شرکت شما را در میان شرکتهای شناخته شده برای مردم قرار می دهد و   از فراموش شدن شما جلوگیری می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها