اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627128765364

مدیر عامل بانک قوامین تشریح کرد

حمایت از خلق بنگاه های اقتصادی

کد: 13950627128765364

https://goo.gl/Lt7zAf

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از اولویت های این بانک کمک کردن به تثبیت جایگاه بنگاه های اقتصادی و حمایت از خلق بنگاه های مختلف است و این دیدگاه باید در کشور نیز در اولویت قرار گیرد.

نتاج

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی بانک قوامین، غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل این بانک در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل شعب استان کرمانشاه در آستانه هفته دفاع مقدس ، یاد وخاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشت و با بیان مطالب فوق گفت: وابستگی شدید اقتصاد ملی به بخش دولتی که علت اصلی آن وجود منابع نفتی است سبب شکوفا نشدن ظرفیت های اقتصادی کشور و رکود بنگاه های اقتصادی می شود.

وی با اشاره به تلاش بانک ها در زمینه توزیع عادلانه ثروت ،امکانات و رفاه در سراسر کشور خاطرنشان کرد: نقدینگی نظام بانکی باید هنرمندانه در عرصه تولید ، توزیع و مصرف کشور سرمایه گذاری شود و در صورت توزیع عادلانه ثروت ، رفاه و امکانات به نحو صحیح در سراسر کشور ، حتی شهر های بزرگ و پایتخت نشین ها نیز از منافع مستقیم و غیر مستقیم آن بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری منابع جذب شده توسط استان ها در همان استان به منظور ایجاد زمینه توزیع عادلانه ثروت باید مورد نظر قرار گیرد، افزود: توزیع عادلانه ثروت در تمامی کشور سبب می شود معضل بیکاری که در جامعه ریشه دوانده است، رفع شود و همه مسئولان باید با این معضل بزرگ مبارزه کنند .

مدیرعامل بانک قوامین سند اقتصاد مقاومتی را تنها نسخه درمانی برای معضلات مالی  کشور دانست و گفت: بانک قوامین باید با طرح ریزی عاقلانه و اجرای هوشمندانه خودش را به عنوان یه قطب اقتصادی  در سطح کشور مطرح کند و در اجرای مفاد 24 گانه سند اقتصاد مقاومتی الگو باشد.

وی ادامه داد: نظام بانکی در حال پوست اندازی است و با درایت بانک مرکزی در جهت حل مشکلات اقتصاد ملی گام های موثری برداشته شده است.

مدیرعامل بانک قوامین در پایان تاکید کرد : مراجع نظارتی و قانونگذاری باید زمینه مساعد را برای فعالیت بانک ها و بنگاه های اقتصادی فراهم کنند تا با صبر و شکیبایی منابع را به صورت صحیح در اقتصاد توزیع کنند و به عبارت دیگر چرخ اقتصاد ملی را با روغن نقدینگی به صورت یکنواخت و مطلوب به گردش در آورند .

لازم به ذکر است ، در این مراسم از تلاش های علیرضا شیخ الاسلامی آل آقا مدیر پیشین استان کرمانشاه تقدیر و علیرضا رضایی به مدیریت شعب بانک در استان کرمانشاه منصوب شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قوامین

انک قوامین در ابتدای دهه 70 حضور در نظام پولی وبانکی کشور را با نام صندوق قرض الحسنه ناجا تجربه کرد و پس از آن درسال 79 با تغییر نام به موسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین برگی نو در دفتر خدمات بانکی باز نمود و رسالت خود را از خدمت رسانی به کارکنان ناجا به عموم مردم تسری داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه