اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129696086

در نشست خبری کریون مطرح شد

فوت گلبارنژاد جامعه دوچرخه سواری را شوکه کرد

کد: 13950628129696086

https://goo.gl/QymSWA

، تهران , (اخبار رسمی): نشست خبری فیلیپ کریون، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک برای پاسخگویی به حادثه دلخراش درگذشت بهمن گلبارنژاد با حضور مسئولان و مسعود اشرفی، رئیس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان برگزار شد.

فوت گلبارنژاد جامعه دوچرخه سواری را شوکه کرد

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، فیلیپ کریون در ابتدای نشست گفت: نمی توانیم درباره اتفاق رخ داده برای گلبارنژاد صحبتی کنیم و باید تحقیقاتمان را تکمیل کنیم تا درخصوص چگونگی این حادثه مطمئن شویم.

وی افزود: برای نخستین بار چنین اتفاقی در بازی های پارالمپیک رخ می دهد. مسابقات دوچرخه سواری در خیابان انجام می شود و تمام موارد لازم برای برگزاری ایمن و مهندسی مسابقات انجام شده است تا مانع تصادف شود.

رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک در پاسخ به این سوال که چرا انتشار این خبر از سوی کمیته بین المللی پاالمپیک طول کشیده است،اظهار داشت: باید اتفاق روی داده را بررسی می کردیم. در وهله اول باید به خانواده اش خبر می دادیم و امیدوارم در آینده شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

وی در پاسخ خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا در پی این حادثه شخصی مواخذه می شود، گفت: تحقیقات مان را انجام می دهیم تا در جریان حادثه روی داده قرار گیریم سپس تصمیم گیری خواهیم کرد.

کریون افزود: حادثه ای که برای گلبارنژاد رخ داد و باعث مرگش شد جامعه دوچرخه سواری را در شوک فرو برد. ما به سرعت تحقیقات لازم را درخصوص چگونگی روی دادن این حادثه انجام می دهیم. مسئولان ایرانی از ما خواسته اند تا پیگیر ماجرای روی داده باشیم و ما هم به مسئولان برگزاری مسابقات و IOC درباره بررسی اتفاق صحبت کرده و خواستار پیگیری شده ایم تا هفته آینده خبر دهیم.

در ادامه نشست مسعود اشرفی، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان نیز اتفاق روی داده را شرح داد و گفت: گلبارنژاد در مسیر مسابقات دوچرخه سواری در شیب تندی قرار می گیرد و در پیچ کنترلش را از دست داده و به دیواره برخورد می کند. بعد از دو دقیقه آمبولانس در محل حاضر می شود و سعی می کنند به وی کمک کنند اما گلبارنژاد در آمبولانس ایست قلبی می کند و وقتی به بیمارستان منتقل می شود 45 دقیقه عملیات احیا بر روی وی انجام می شود که متاسفانه موفق نمی شوند.

کریون نیز در ادامه خاطرنشان کرد: مسیر مسابقه مشکلی نداشته اما ما تحقیقاتمان را برای اطمینان انجام می دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین تا پیش‌از انقلاب اسلامی، بصورت کمیته‌ای غیرفعال،زیرنظر فدراسیون پزشکی بوده و فعالیت این کمیته صرفاً به شرکت مسوولین آن درگردهمایی‌های بین‌المللی محدود می‌شد و هیچگونه فعالیتی در بین افرادمعلول انجام نمی‌داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش