از چهارشنبه آغاز می شود

رقابت های قهرمانی کشور بوچیا به میزبانی مشهد مقدس

کد: 13950727161966086

https://goo.gl/I3bgbA

، تهران , (اخبار رسمی): هفتمین دوره رقابت های قهرمانی کشور بوچیا بانوان و نهمین دوره این رقابت ها در بخش آقایان، به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود.

رقابت های قهرمانی کشور بوچیا به میزبانی مشهد مقدس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مسابقات در بخش آقایان از فردا، 28 مهر ماه آغاز می شود و شرکت کنندگان امروز وارد محل برگزاری مسابقات می شوند و 30 مهر ماه نیز مشهد مقدس را ترک خواهند کرد.
در بخش بانوان نیز شرک کنندگان 30 مهر ماه وارد مشهد می شوند و رقابت های آنها طی روزهای یکم و دوم آبان ماه برگزار خواهد شد.
در بخش آقایان نمایندگان 17 استان و در بخش بانوان نیز نمایندگان 15 استان حضور دارند و هر استان می تواند 4 ورزشکار به همراه داشته باشد.
با توجه به محدودیت زمانی، مسابقات در بخش انفرادی برگزار می شود و تیم های برتر بر اساس مجموع امتیازات انفرادی مشخص می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین تا پیش‌از انقلاب اسلامی، بصورت کمیته‌ای غیرفعال،زیرنظر فدراسیون پزشکی بوده و فعالیت این کمیته صرفاً به شرکت مسوولین آن درگردهمایی‌های بین‌المللی محدود می‌شد و هیچگونه فعالیتی در بین افرادمعلول انجام نمی‌داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش