رئیس کمیته فوتبال هفت نفره:

حضور ملی پوشان سطح مسابقات قهرمانی کشور رابالا برد

کد: 13950822180406086

https://goo.gl/PQvBZK

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کمیته فوتبال هفت نفره گفت: میزبانی رشت در مسابقات قهرمانی کشور خوب بود و شرایط مناسبی از جهت اسکان و زمین بازی های پیش بینی شده بود.

حضور ملی پوشان سطح مسابقات قهرمانی کشور رابالا برد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، امین اله مانی، رئیس کمیته فوتبال هفت نفره فدراسیون پیرامون برگزاری رقابت های قهرمانی کشور ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری این مسابقات گفت: میزبانی رشت در مسابقات قهرمانی کشور خوب بود و شرایط مناسبی از جهت اسکان و زمین بازی های پیش بینی شده بود.
اله مانی افزود: حضور ملی پوشان در قالب تیم های استانی باعث شد تا سطح مسابقات بالا برود و تقریبا همه ی تیم ها در سطح برابری بازی کردند و از مجموع بازیکنانی که در این مسابقات حضور داشتند، 7 بازیکن جدید برای پست های مختلف شناسایی شدند و منتظریم تا پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در دسته دو که تا حدود دو ماه آینده برگزار می شود، از مجوع این بازیکنان و نیز بازیکنان منتخب دسته دو، نفرات جدید تیم ملی را معرفی و به اولین اردوی تیم ملی دعوت کنیم.
رئیس کمیته فوتبال هفت نفره خاطر نشان کرد: بازیکنان فوتبال هفت نفره به دلیل پشت سر گذاشتن پارالمپیک و حضور شایسته تیم ملی کشورمان در این رقابتها و نیز پیش رو بودن مسابقات قهرمانی جهان، انگیزه ی خوبی دارند و همه ی ورزشکاران در تلاش برای راه یابی به جمع ملی پوشان هستند و این مساله در خلال رقابت ها قابل لمس بود.
وی در ادامه گفت: متاسفانه تیم لرستان در مسابقات حاضر نشد و باعث شد تا یکی از گروه ها سه تیمی شود و در پایان مسابقات نیز این تیم و نیز تیم قزوین از رقابت های دسته یک به دسته دو سقوط کردند.
اله مانی تصریح کرد: مسابقه فینال بسیار جذاب، دیدنی بود و دو تیم گیلان و بوشهر بسیار نزدیک به هم بازی کردند. تیم گیلان برای اولین بار بود که به فینال راه می یافت و بازی خوبی ارائه داد. در مجموع این رقابت ها 13 بازی با حضور 7 تیم برگزار شد و 4 داور نیز این مسابقات را قضاوت می کردند.
رئیس کمیته فوتبال هفت نفره در پایان اعلام کرد: در پایان مسابقات حسین تیزبر  از تیم بوشهر به عنوان آقای گل و صادق حسنی از تیم گیلان به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شدند و تیم زنجان نیز کاپ اخلاق را دریافت کرد.
بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی کشور فوتبال هفت نفره در دسته یک از 16 تا 20 آبان ماه به میزبانی شهر رشت برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین تا پیش‌از انقلاب اسلامی، بصورت کمیته‌ای غیرفعال،زیرنظر فدراسیون پزشکی بوده و فعالیت این کمیته صرفاً به شرکت مسوولین آن درگردهمایی‌های بین‌المللی محدود می‌شد و هیچگونه فعالیتی در بین افرادمعلول انجام نمی‌داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش