بهرامی، مربی تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین لرستان:

پتانسیل دو و میدانی لرستان قابل توجه است

کد: 13950802166406086

https://goo.gl/hbt6p4

، تهران , (اخبار رسمی): مصطفی بهرامی، مربی تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین لرستان در بخش آقایان است که موفق شد همراه با شاگردانش در رقابت های قهرمانی کشور به عنوان قهرمانی دست یابد.

پتانسیل دو و میدانی لرستان قابل توجه است

به گزارش اخبار رسمی،  به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، بهرامی پیرامون این مسابقات گفت: تیم لرستان در این دوره از مسابقات با 10 نماینده در بخش آقایان حضور داشت و در مجموع موفق شدیم 5 نشان طلا، 3 نقره و 2 برنز بدست آوریم.
وی افزود: تیم لرستان ترکیبی از ورزشکاران پارالمپیکی ملی پوش و ورزشکاران جوان زیر 20 سال بود و حضور این ورزشکاران جوان برای پشتوانه سازی تیم استان در سالهای آتی بسیار تاثیر گذار است.
مربی تیم لرستان خاطر نشان کرد: همیشه بعد از مسابقات بزرگی مانند پارالمپیک و پاراآسیایی، به دلیل پوشش خوب رسانه ای به ویژه صدا و سیما، نفرات زیادی به سمت ورزش جانبازان و معلولین گرایش پیدا می کنند و در استان لرستان نیز این مساله صدق می کند و بعد از ریو شاهد درخواست های زیادی برای آغاز فعالیت در رشته دو ومیدانی بوده ایم.
بهرامی افزود: خوشبختانه امکانات داخل استان به نسبت مناسب است و می توانیم علاقه مندان را تحت پوشش قرار دهیم. از هفته آینده هم طرح استعداد یابی در مدارس استثنایی آغاز می شود و در نظر داریم با جذب دانش آموزان مستعد، نفرات جدیدی را به تیم استان اضافه کنیم تا پشتوانه ی خوبی ایجاد شود.
وی گفت: از میان ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک ریو در رشته دو ومیدانی، 4 ورزشکار از استان لرستان بودند که موفق به کسب 3 مدال شدند و سهم لرستان در مدال های رشته ی دو و میدانی، یک چهارم کل مدال های کسب شده بود.
مربی تیم لرستان در پایان اضافه کرد: پتانسیل رشته ی دوومیدانی در استان قابل توجه است و تلاش می کنیم تا حداکثر بهره وری را استعدادهای موجود داشته باشیم و ورزشکاران خوبی پروش دهیم.
تیم دوومیدانی لرستان در بخش مردان توانست عنوان قهرمانی رقابت قهرمانی کشور را بدست آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین تا پیش‌از انقلاب اسلامی، بصورت کمیته‌ای غیرفعال،زیرنظر فدراسیون پزشکی بوده و فعالیت این کمیته صرفاً به شرکت مسوولین آن درگردهمایی‌های بین‌المللی محدود می‌شد و هیچگونه فعالیتی در بین افرادمعلول انجام نمی‌داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش