اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129756086

در پیامی از سوی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین صورت گرفت

پیام تسلیت به مناسبت درگذشت گلبارنژاد

کد: 13950628129756086

https://goo.gl/NTFaP0

، تهران , (اخبار رسمی): شب گذشته و در آستانه ی پایان یافتن پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک، کاروان ایران در غم از دست دادن ملی پوش با اخلاق رشته ی دوچرخه سواری، سوگوار شد.

پیام تسلیت به مناسبت درگذشت گلبارنژاد

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین،، فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین این ضایعه تاسف بار را به خانواده ی محترم بهمن گلبارنژاد، جامعه ی ورزش و خانواده ی بزرگ ورزش جانبازان و معلولین تسلیت می گوید.

گلبارنژاد که از جانبازان دفاع مقدس بود، پیش از این با جانفشانی درجبهه های حق علیه باطل برای دفاع از میهن و سربلندی آن جنگیده بود و سرانجام در جبهه ای دیگر و این بار نیز به نام وطن، جانفشانی کرد و آسمانی شد.

گلبارنژاد که سال 1347 در شیراز متولد شده بود، در سن بیست سالگی بیست در جبهه های دفاع مقدس بر اثر انفجار پای خود را از دست داد و به درجه ی جانبازی نائل آمد.

وی پیش از مجروح شدنش، در کشتی و وزنه‌برداری فعالیت می‌کرد اما بعد از این اتفاق، عضو تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین شد و توانست 12 مدال طلا و یک نقره از مسابقات جهانی بگیرد.

گلبارنژاد  به دلیل آسیب کتف، وزنه‌برداری را کنار گذاشت و وارد مسابقات دوچرخه سواری شد. او در مسابقات آسیایی فسپیک 2006 مدال نقره، در بازی‌های آسیایی گوانگجو 2010 مدال برنز و در مسابقات پاراسیایی مالزی 2012 مدال طلا گرفت.

ملی پوش فقید تیم دوچرخه سواری، با کسب سهمیه پارالمپیک بازی های 2012 لندن، اولین حضور ایران در رشته ی دوچرخه سواری را رقم زد و در این بازی ها نیز همانند پارالمپیک ریو، تنها نماینده ایران در رشته ی دوچرخه سواری بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین تا پیش‌از انقلاب اسلامی، بصورت کمیته‌ای غیرفعال،زیرنظر فدراسیون پزشکی بوده و فعالیت این کمیته صرفاً به شرکت مسوولین آن درگردهمایی‌های بین‌المللی محدود می‌شد و هیچگونه فعالیتی در بین افرادمعلول انجام نمی‌داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش