اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129825431

در کرمانشاه انجام شد

آغاز خرید تضمینی دانه روغنی آفتابگردان

کد: 13950628129825431

https://goo.gl/He8CPe

، تهران , (اخبار رسمی): خرید تضمینی دانه روغنی آفتابگردان در شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه آغاز شد.

آغاز خرید تضمینی دانه روغنی آفتابگردان در کرمانشاه

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صمت، حمید بساطی سرپرست شرکت غله وخدمات بازرگانی با اعلام خبرشروع خریدتضمینی دانه روغنی آفتابگردان در شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه گفت: در چند روز اخیر 20 تن دانه روغنی آفتابگردان از کشاورزان این شهرستان با قیمت تضمینی 2444 تومان خریداری شده است.

وی افزود: این مقدار دانه روغنی با  افت غیر مفید2 درصد و رطوبت 9 درصد خریداری شده است.

سرپرست شرکت غله وخدمات بازرگانی منطقه 9 با اشاره به اینکه خرید تضمینی دانه روغنی آفتابگردان توسط مرکز مباشر شیان انجام می پذیرد اظهار کرد: خرید تا 20 مهر ماه ادامه دارد.

شایان ذکر است: کشت دانه روغنی آفتابگردان در استان کرمانشاه منحصر به شهرستان اسلام آباد غرب می باشد و در سایر نقاط استان کشت نمی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]