اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129895541

هنگام پرواز این لباس ها را نپوشید

کد: 13950628129895541

https://goo.gl/7PU4Bt

، تهران , (اخبار رسمی): اگر هنگام پرواز حواستان به این موضوع نباشد ممکن است دچار مشکلات جسمی و بیماری در پرواز بشوید. اما برای انتخاب لباس مناسب پرواز باید به چه نکاتی توجه کرد؟

هنگام پرواز این لباس ها را نپوشید

اگر می خواهید پرواز خوشایندی را تجربه کنید باید شرایط کابین هواپیما، پایین آمدن فشار هوا هنگام پرواز، کم شدن آب بدن و بی تحرکی در طول پرواز را در نظر بگیرید

به گزارش روابط عمومی فلایتیو، انتخاب لباس مناسب برای پرواز، یکی از نکاتی است که می تواند از همان قدم اول، سفر را برای شما راحت و آسوده یا عذاب آور کند.

مهم ترین نکته ای که پیش از پرواز و خارج شدن از خانه باید در نظر بگیرید این است که قرار است شما در چند ساعت آینده، روی یک صندلی کوچک و تنگ در هواپیما، بدون هیچ حرکت و فعالیت خاصی بنشینید. پس شرایط به اندازه کافی نامناسب است و لازم نیست خودتان از این بدترش کنید!

در نتیجه اگر می خواهید پرواز خوشایندی را تجربه کنید باید شرایط کابین هواپیما، پایین آمدن فشار هوا هنگام پرواز، کم شدن آب بدن و بی تحرکی در طول پرواز را در نظر بگیرید تا دچار مشکلات جسمی و تبعات آن نشوید.

توصیه های زیر به شما کمک می کند تا با پوشیدن لباس مناسب، پرواز راحتی داشته باشید.

لباس های تنگ نپوشید؛ لباس های نخی و راحت بپوشید!

لباس تنگ علاوه بر راحت نبودن و اذیت کردن شما در مدت زمان طولانی، باعث اختلال گردش خون در رگ می شود که این موضوع ممکن است باعث بیماری و مشکلات جسمی شود.

به جای لباس های تنگ و جین بهتر است از لباس هایی استفاده کنید که در دوخت آن ها از الیاف طبیعی مانند کتان و پنبه استفاده شده است. این نوع لباس ها باعث افزایش جریان هوا روی سطح بدن و نفس کشیدن پوستتان می شود.

کفش پاشنه بلند نپوشید؛ کفش راحت بپوشید!

کفش های پاشنه بلند باعث فهرست طولانی از ضرر و مشکل می شوند که مهم ترین آن ها درد مزمن و میخچه پا است. متأسفانه هر قدر هم به پوشیدن کفش پاشنه بلند عادت داشته باشید، باز این کفش ها در هنگام بحران و خطرشرایط را برای شما بسیار سخت تر می کند.

بهترین کفش برای پرواز، کفش های کتانی و چکمه های پیاده روی هستند. چون علاوه بر مناسب بودن برای طی مسیر طولانی ترمینال ها، باعث می شود روی سطح لیز فرودگاه سُر نخورید. مهم تر از همه این که با پوشیدن این کفش های جاگیر، فضای چمدان خود را افزایش می دهید.

از عطر و ادکلن استفاده نکنید؛ لباس های تمیز و شسته شده بپوشید

از آنجایی که در هواپیما، افراد در فضایی کوچک و نزدیک به هم می نشینند، بهترین همسفر در پرواز کسی است که هیچ بوی خاصی ندهد!

حتی اگر از بهترین برندهای عطر هم استفاده کنید، باز ممکن است مسافر کنار دستی شما به آن بوی خاص حساسیت داشته باشد‌ و این موضوع باعث حالت تهوع و سردرد او شود.

لباس های دردسرساز نپوشید

شرکت هواپیمایی Southwest Airlines در سال 2005، یکی از مسافران خود را به خاطر پوشیدن لباسی که روی آن جمله اهانت آمیزی نسبت به رئیس جمهور آمریکا نوشته شده بود، از پرواز منع کرد. جالب است بدانید درست یک سال بعد این شرکت هواپیمایی به یکی دیگر از مسافرانش، به خاطر پوشیدن لباس نامناسب برای محیط های خانوادگی، اجازه پرواز نداد! چون معتقد بود این نوع پوشش ممکن است باعث رنجیدن دیگر مسافران این شرکت هواپیمایی شود.

به همین خاطر تا جایی که می توانید از پوشیدن لباس هایی متفاوت از عرف جامعه پرهیز کنید و باعث دردسر در سفر خودتان و دیگران نشوید!

لباس های گرم نپوشید؛ چند لایه لباس بپوشید

قبل از پرواز حتما به این نکته توجه کنید که دمای هوا در مبدأ، از لحظه ای که وارد فرودگاه می شوید تا لحظه ای که به مقصد می رسید، بارها تغییر می کند. پس بهترین راه این است که به جای پوشیدن لباس کاملا گرم یا خنک، چند لباس معتدل را روی هم بپوشید که اگر هوا سرد یا گرم شد راحت بتوانید پوشش خود را متناسب با دمای هوا تغییر دهید. علاوه بر این، پوشیدن چند لباس باعث می شود چمدان سبک تری هنگام پرواز حمل کنید.

اگر می خواهید از راز خوردن آبنبات در آغاز پرواز با خبر شوید مطلب چرا در پرواز با آبنبات پذیرایی می شویم؟ را ببینید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی