اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129985989

با اجرای پل دوربرگردان جنوب به جنوب بزرگراه

ترافیک بزرگراه یادگار امام(ره) کاهش می یابد

کد: 13950628129985989

https://goo.gl/rWrsYS

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، از اتمام مطالعات مهندسی ارزش طرح احداث پل دوربرگردان جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) واقع در شمال خیابان آزادی خبر داد.

پل دوربرگردان جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره)

به گزارش اخبار رسمی به نقل از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران،  طهمز احمدپور با بیان آنکه تکمیل گردش‌های ترافیکی تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با خیابان آزادی به دلیل بافت متراکم محل اجرای پروژه از طریق احداث رمپ و لوپ امکان‌پذیر نیست، یادآور شد: احداث دوربرگردان جنوب به جنوب در محدوده تقاطع خیابان زنجان در همان مرحله نخست مطالعات به عنوان گزینه برتر انتخاب شد چراکه اجرای چنین سازه‌ای 3 گردش مهم ترافیکی در محل این تقاطع، شامل گردش‌های جنوب به جنوب، جنوب به غرب و شرق به جنوب را تامین می‌کند.

مهندس احمدپور با تاکید بر اینکه طرح احداث دوربرگردان جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) از جمله طرح‌هایی است که مطالعات مهندسی ارزش را طی کرده است، افزود: نتایج این مطالعات با وجود بررسی 60 ایده مختلف به منظور تکمیل گردش‌های ترافیکی تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با خیابان آزادی، جزئیات و محل اجرای طرح مبنا را به عنوان مناسب‌ترین گزینه ممکن تائید کرده است.
وی میزان رضایتمندی شهروندان به عنوان اصلی‌ترین ذینفعان پروژه‌های عمرانی را معیاری مهم و تعیین کننده در مطالعات و طراحی‌ها دانست و با اشاره به حضور تنی چند از اهالی محل در کارگاه‌های مهندسی ارزش طرح احداث دوربرگردان جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره)، تصریح کرد انطباق کامل نتایج نهایی کارگاه‌های مهندسی ارزش با طرح مبنا، شاهدی بر این مدعاست.
گفتنی است طی هفته‌های اخیر و متعاقب تکمیل طرح نهایی، تلاش برای احداث پل دوربرگردان جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) توسط سازمان مهندسی و عمران شهر تهران آغاز شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه