اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628130385364

قائم مقام بانک قوامین عنوان کرد

ساماندهی پول های سرگردان با تدبیر بانک ها

کد: 13950628130385364

https://goo.gl/33KxYP

، تهران , (اخبار رسمی): بانک ها در جریان دو حوزه ی اصلی تجهیز وتخصیص منابع در قانون بانکداری بدون ربا موظفند سازوکارهایی را تعریف کنند که در انضباط بخشی به پول های سرگردان ، هدایت وساماندهی آن مثمر ثمر باشد.

قوامین

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک قوامین  حمیدرضا نجف پور قائم مقام مدیر عامل این بانک که در جریان معرفی مدیر جدید شعب بانک در قزوین سخن می گفت در خصوص تصویب قانون عملیات بانکداری بدون ربا افزود: ایران در 33 سال پیش تنها ونخستین کشوری در جهان اسلام بود که قانون بانکداری بدون ربا را طرح ریزی واجرا نمود و پس از آن سایر کشورهای اسلامی برای بانکداری خود شکل های مختلفی از آن ارائه دادند وهم اکنون نیز به دلیل کارکردهای برجسته آن در برخی کشورهای اروپایی نیز به اجرا در امده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در حوزه تخصیص منابع گفت: سیستم بانکی کشور باید نسبت به هدایت هوشمندانه منابع در اقتصاد کشور به نحوی که باعث شکوفایی شود ، اقدام کند.

قائم مقام مدیر عامل بانک خاطرنشان کرد: تخصیص منابع در اقتصاد کشور باید با ویژگی های اقتصاد اسلامی همخوانی داشته باشد و اقتصاد اسلامی امروزه در مدل اقتصاد مقاومتی متبلور است . وی ادامه داد: تمامی تلاش ها در اقتصاد اسلامی بر این اصل استوار است که اقتصاد مبتنی بر ویژگی و مولفه قوی اسلامی یعنی عدالت ایجاد شود .

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قزوین نیز در این مراسم با اشاره به هوش سرشار مردم از سیاست و دیانت و توجه کامل به ولایتمداری، خواستار توجه مسئولین اقتصادی به مسئله اقتصاد و رفاه اجتماعی شد.لازم به ذکر است،  دراین مراسم از تلاش های محمودرضا رنجبر مدیر سابق بانک در استان قزوین قدردانی و مهدی حق پرست به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

شایان ذکر است، محمودرضا رنجبر با حکم مدیرعامل بانک به سمت مدیرکل بانک در استان مازندران منصوب شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قوامین

انک قوامین در ابتدای دهه 70 حضور در نظام پولی وبانکی کشور را با نام صندوق قرض الحسنه ناجا تجربه کرد و پس از آن درسال 79 با تغییر نام به موسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین برگی نو در دفتر خدمات بانکی باز نمود و رسالت خود را از خدمت رسانی به کارکنان ناجا به عموم مردم تسری داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه