اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628130756101

1274 عنوان برنامه و 3242 اجرا با استقبال 3 میلیونی مردم پایتخت

نخستین جشنواره تابستانی به‌ کار خود پایان داد

کد: 13950628130756101

https://goo.gl/dC9XDX

، تهران , (اخبار رسمی): رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آیین پایانی نخستین جشنواره تابستانی این سازمان از برگزاری 1274 عنوان برنامه در قالب 3242 اجرا و با استقبال 3 میلیونی مردم پایتخت خبر داد.

نخستین جشنواره تابستانی به‌ کار خود پایان داد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین پایانی نخستین جشنواره تابستانی، صبح امروز با حضور محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اقبال شاکری، عباس جدیدی، حجت‌الاسلام ناصحی و ابوالفضل قناعتی اعضای شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران فرهنگی و هنری پایتخت در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
صلاحی در این آیین با اشاره به استقبال ویژه مردم از نخستین جشنواره تابستانی به معرفی برخی از پر استقبال‌ترین برنامه‌های این جشنواره پرداخت و گفت: ویژه‌برنامه‌های روز فرهنگ، دوشنبه‌های قرآنی و ستارگان پرفروغ هرکدام با 100 هزار مخاطب و ویژه‌برنامه دهه ولایت با 200 هزار مخاطب از پر استقبال‌ترین برنامه‌های جشنواره تابستانه بودند.
 وی افزود: برنامه‌ کاسب حبیب خدا برای گسترش فرهنگ کسب حلال برگزار شد؛ رونمایی از مستند «مرشد چلویی»، ویژه‌برنامه «هفت شهر فیروزه‌ای» و «پویش کتاب‌خوانی تابستانه» از دیگر برنامه‌های پر مخاطب سازمان در فصل تابستان بودند.
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره برنامه‌های در حال اجرای این سازمان گفت: ویژه‌برنامه جعبه کفش در همه مراکز فرهنگی هنری شهرداری تهران، در حال اجراست که سال گذشته با استقبال 4 هزارنفری مردم روبه‌رو شد و پیش‌بینی می‌کنیم که امسال بتوانیم 15 هزار هدیه از سوی مردم پایتخت برای تحصیل نیازمندان شهر تهران، تهیه کنیم.

وی در خاتمه عنوان کرد: جشنواره تابستانی در تمامی مناطق پایتخت با 1274 عنوان برنامه و 3242 اجرا با استقبال 3 میلیونی مردم تهران روبه‌رو شد.

در ادامه این آیین از تمبر یادبود جشنواره تابستانی، پوستر دومین جشنواره تابستانی و کتاب گزارش عملکرد جشنواره رونمایی شد.

در بخش پایانی این آیین تقدیر از مادر شهید مدافع حرم «محرم ترک» و تقدیر از مدیریت فرهنگی هنری مناطق 15، 8، 13، 2 و 5 برگزار شد و سپس مناطق 4، 14، 18، 20 و 3 به ترتیب مقام‌های اول تا پنجم بهترین عملکرد مناطق فرهنگی هنری در جشنواره تابستانه را از آن خود کردند.
مهدی محمدی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حمید محسنی شهردار منطقه 9 تهران، فرهود حمیدی طباطبایی شهردار منطقه 14،  ناصر صبحی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان و محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو صداوسیما به دلیل فعالیت و حضور مؤثر در این جشنواره تقدیر شدند.

 شعرخوانی محمد سهرابی، اجرای تنبورنوازی گروه فرهنگسرای ارسباران، و طراحی پرتره شهید مدافع حرم «احمد عطائی» توسط آقای مختاری از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش