اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628130886209

هک دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته چطور هک می شود

کد: 13950628130886209

https://goo.gl/9f4Jhr

، کرج , (اخبار رسمی): اگر شما یک کاربر دوربین مدار بسته هستید خواندن این مقاله به شما توصیه می شود.

هک دوربین مدار بسته

چنانچه یک سیستم مدار بسته هک شود مقصر اول کاربر آن است که امنیت آن را به خوبی رعایت نکرده است

به گزارش روابط عمومی ایلیا دیتا، شاید این سوال برای خیلی ها پیش آمده باشد که آیا دوربین مدار بسته هک می شود ؟ و یا اگر این امکان وجود دارد دوربین مدار بسته چطور هک می شود تا بتوانیم از هک شدن سیستم امنیتی خود جلوگیری کنیم.
برای اینکه بدانیم دوربین مدار بسته چطور هک می شود ابتدا باید راه های هک شدن یک دستگاه را بدانید.هک شدن تصاویر دوربین مدار بسته بیشتر شامل دوربین های تحت شبکه می شود و برای دوربین های کابلی این امکان با رعایت چند اصل کلی تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد.بطور کلی هر ابزار هوشمندی که هک می شوند معمولا در بستر شبکه ای جهانی و یا شبکه ای داخلی قرار دارد.تصور کنید شما یک دستگاه dvr را روی شبکه داخلی خود قرار داده اید و می خواهید از طریق مودم خود تصاویر آن را انتقال دهید تا بتوانید از هر نقطه به آن دسترسی داشته باشید.
یک دوربین مدار بسته چطور هک می شود؟
زمانی که یک هکر بتواند مودم وای فای شما را هک کند می تواند به تصاویر dvr شما دسترسی پیدا کند.اما چنانچه شما روی dvr خود نیز رمز گذاشته باشید کمی در کار او اختلال ایجاد می کنید.حال اگر سیستم شما مجموع چند دوربین تحت شبکه باشد این هکر توانایی دسترسی به تک تک دوربین ها را نیز دارد.برای این منظور شما باید تک تک دوربین ها را با رمز عبور و نام کاربری قوی و ایمن کانفیگ کنید.استفاده از رمزهای پیش فرض در هیچ صورتی پیشنهاد نمی شود.
 برای سیستم هایی که از انتقال تصاویر بصورت ابری یا cloud استفاده می کنند نیز توصیه می شوند تا به هیچ عنوان کد p2p خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.سعی کنید نام کاربری و کلمه عبور قوی برای دستگاه dvr خود انتخاب کنبد و بصورت هفتگی این نام و کلمه عبور خود را تعویض کنید.
برای دوربین های مدار بسته کابلی که از هیچ شبکه ای برای به اشتراک گذاری تصاویر استفاده نمی کنند تنها کلمه عبور dvr عامل مهم در هک شدن تصاویر دوربین مدار بسته می باشد.
حال دانستید که دوربین مدار بسته چطور هک می شود اما این را نیز در نظر داشته باشید که چنانچه یک سیستم مدار بسته هک شود مقصر اول کاربر آن است که امنیت آن را به خوبی رعایت نکرده است و مقصر دوم نصاب آن است که ضمن رعایت نکردن نکات امنیتی راهکارهای جلوگیری از هک شدن تصاویر دوربین مدار بسته را به مشتری خود آموزش نداده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایلیا دیتا

شرکت فنی و مهندسی ایلیا در سال 89 تاسیس شد و مرجع تخصصی نیازمندیهای رایگان سیستم های حفاظتی و امنیتی است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش