اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970209293306209

کمپانی دوربین مداربسته داهوا از دوربین‌های جدید خود رونمایی کرد

رونمایی داهوا از دوربین مداربسته سری IOT

کد: 13970209293306209

https://goo.gl/D3BFnh

، کرج , (اخبار رسمی): آیا با اینترنت اشیا آشنایی دارید؟ اینترنت اشیا در واقع از پیوند چند دستگاه و ارتباط آن‌ها با همدگیر به وجود می‌آید. به عنوان مثال لوازم‌خانگی نسل جدید با امکان اتصال به اینترنت می‌توانند از راه دور کنترل شوند و همچنین اطلاعات مربوط به نحوه کار دستگاه و … را در اختیار کاربر ان قرار دهند.

رونمایی داهوا از دوربین مداربسته سری IOT
محصولات IOT

به گزارش ایلیا دیتا ، کمپانی دوربین مداربسته داهوا یکی از برترین برندهای جهانی در این حوزه است که همواره نوآوری‌های بسیاری در این حوزه ارائه می‌دهد و برخی از تکنولوژی‌های روز این صنعت نیز ابتدا توسط داهوا ارائه شده‌اند و تکنولوژی ترکیب HDCVI و IOT بستری را به وجود می‌آورد که بتوان صدا و تصویر را در کنار اطلاعات سنسورهایی مانند سنسور دما، سنسور رطوبت و … ذخیره کرد.

نسل جدید تکنولوژی HDCVI داهوا که در واقع نسخه چهارم از این تکنولوژی است با ویژگی‌های بسیار کارامد IOT ترکیب شده است که فرآیند امنیت و نظارت را تسهیل می‌بخشد. دوربین‌های نسل جدید این تکنولوژی به سنسورهایی متصل شده‌اند که ضمن فراهم کردن امنیت محیطی بیشتر ، دقت ارسال آلارم‌ها را افزایش می‌دهد و می‌توان گفت که با وجود این امکانات باید به هر آلارمی توجه کرد و دیگر شما میان صدها آلارم بی‌دلیل سر در گم نخواهید بود.

داهوا محصولات متنوعی با این تکنولوژی را تولید کرده است که هر کدام دارای سنسورهای خاصی هستند که برای کاربری مخصوصی در نظر گرفته شده‌اند. به عنوان مثال دوربین مداربسته داهوا سری Linca ، دارای حسگرهایی هستند که می‌تواند دمای محیط و همچنین میزان رطوبت آن را اندازه‌گیری کند و می‌توان با اعمال تنظیمات روی دستگاه DVR سری IOT داهوا ، آلارم‌های مربوط به تغییرات اطلاعات سنسورها مانند دما و … را آنالیز کرده و آلارم‌های دلخواه را صادر کرد.

در سری Motion Eye از محصولات IOT داهوا، دوربین‌ها مجهز به سنسورهای PIR بسیار با کیفیت هستند که جهت کنترل حرکات محیطی در مقابل دوربین مداربسته کاربرد فراوانی دارند و می‌توانند آلارم‌های دقیقی از حرکت اشیا مقابل دوربین مدار بسته صادر کنند.

دستگاه‌های DVR سری HDCVI IOT داهوا، دارای رابط کاربری بسیار ساده و در عین حال کاربردی هستند که می‌توانید انواع گزارشات مربوط به سنسورها و … را از آن دریافت کنید. همچنین برای ارتباط با سنسورها یک عدد دانگل همراه دستگاه ارائه می‌شود که توسط آن می‌توان تا فاصله ۵۰۰ متری دستگاه DVR با سنسورهای نصب شده در دوربین ارتباط برقرار کرده و داده‌های آن‌ها را دریافت کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایلیا دیتا

شرکت فنی و مهندسی ایلیا در سال 89 تاسیس شد و مرجع تخصصی نیازمندیهای رایگان سیستم های حفاظتی و امنیتی است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]