اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970219295016209

اهمیت مدیریت داده‌های دوربین مداربسته

کد: 13970219295016209

https://goo.gl/X6BTeW

، کرج , (اخبار رسمی): نگهداری دستگاه دی وی آر از این رو بسیار مهم است که اطلاعات و آرشیوها در آن ذخیره می‌شود و چنانچه دستگاه دی وی آر دوربین مداربسته از کار بیافتد به منزله از کار افتادن کل سیستم است.

اهمیت مدیریت داده‌های دوربین مداربسته
اهمیت مدیریت داده‌های دوربین مداربسته

برای نگهداری بهتر از دستگاه دی وی آر، هنگام نصب دوربین مداربسته باید به نکاتی دقت شود که در زیر به آن‌ها اشاره می‌شود.

۱- محیط نصب دستگاه دی وی آر: محیط نصب دستگاه دی وی آر بسیار مهم است و نباید دستگاه ذخیره تصاویر دوربین مداربسته را در محل‌های زیر قرار داد:

- محیط‌های دارای رطوبت زیاد مانند زیر پله‌ها، اتاق‌های موتورخانه و …

- فضاهای دارای گرد و خاک زیاد مانند سقف‌های کاذب

- فضاهایی که تراز نیستند و باعث آسیب رسیدن به هارد دیسک ذخیره‌ساز دوربین مداربسته می‌شوند.

- فضاهایی که متحرک هستند مانند داخل خودرو، پایه‌های غیر اصولی و …

۲- نگهداری مربوط به منبع تغذیه دستگاه دی وی آر: منبع تغذیه یا همان آداپتور دی وی آر بسیار مهم است. اگر توان مصرفی دستگاه نتواند به خوبی توسط پاور ان تامین شود اختلالاتی در کار دستگاه به وجود می‌آید که از جمله آن‌ها می‌توان عدم شناسایی هارد دیسک و یا خرابی آن اشاره کرد. هارد دیسک اولین چیزی است که بوسیله آداپتور بی‌کیفیت از بین می‌رود.

در همین راستا همواره سعی کنید از آداپتور با کیفیت دستگاه که در پک آن قرا دارد استفاده کنید. چنانچه دستگاه شما متفرقه است و آداپتور آن از نوع بی‌کیفیت و با شدت جریان پایین است آن را با مدل بهتر جایگزین کنید. هر چقدر قیمت دوربین مداربسته و دستگاه دی وی آر بالاتر باشد از کیفیت متریال مصرفی آن اطمینان بیشتری حاصل می‌شود.

به‌طور دوره‌ای و منظم میزان ولتاژ و شدت جریان آداپتور را بررسی کنید تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. اگر از برق اضطراری IPS با ولتاژ ۱۲ ولت استفاده می‌کنید، حتما با کیفیت‌ترین نوع آن را انتخاب کنید و برای هر مسیر فیوز‌های مخصوص قرار دهید تا در صورت اتصالی، ولتاژ و جریان افت نکند.

۳- نظافت فن‌های دستگاه دی وی آر دوربین مداربسته: برخی از دستگاه‌های دی وی Hر دارای فن‌های داخلی هستند که به مرور گرد‌و خاک محیط را به خود جذب می‌کنند و باید سرویس شوند. برخی مدل‌های دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن دارای این فن‌ها هستند. همچنین تجمع گرد‌و‌خاک روی پردازنده مرکزی دستگاه دی وی آر می‌تواند باعث افزایش دمای آن شده و به طبع ممکن است باعث آسیب‌دیدگی دستگاه شود.

در همین مورد باید به‌طور دوره‌ای و منظم اقدام به بادگیری دستگاه کنید تا فن‌ها و برد آن تمیز  بدون خاک باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایلیا دیتا

شرکت فنی و مهندسی ایلیا در سال 89 تاسیس شد و مرجع تخصصی نیازمندیهای رایگان سیستم های حفاظتی و امنیتی است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان