اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951207238756209

سایت تامین پروژه‌های دولتی آمریکا «هایک ویژن» را حذف کرد

زنگ پایان کار «هایک ویژن» در امریکا به صدا درآمد!

کد: 13951207238756209

https://goo.gl/eKn6zs

، کرج , (اخبار رسمی): در حالی که حدود 90 روز پیش آمریکایی‌ها قصد خرید 1400 عنوان محصولات نظارت تصویری هایک ویژن را داشتند در کمال ناباوری سایت GSA که متعلق به دولت است، نام هایک ویژن را از برندهای معتبر خود حذف کرد.

آیا این پایان کار هایک ویژن در امریکاست ؟

سو استفاده دو فروشنده معتبر از محصولات دوربین مدار بسته هایک ویژن یکی از دلایلی بود که باعث حذف هایک ویژن از سبد محصولات پروژه های دولتی امریکا شد.

به گزارش روابط عمومی ایلیا دیتا، سایت GSA، متعلق به دولت آمریکا بوده و مجاز است تنها برندهایی که در ایالات متحده تولید می شوند را در لیست خرید قرار دهد و در همین راستا با توجه به تعلق هایک ویژن به دولت چین ، این محصولات دارای مجوز بکار گیری در پروژه های دولتی و نظامی ایالات منحده را نخواهند داشت.

سو استفاده دو فروشنده معتبر از محصولات دوربین مدار بسته هایک ویژن یکی از دلایلی بود که باعث حذف هایک ویژن از سبد محصولات پروژه های دولتی امریکا شد.در همین راستا این فروشندگان اقدام به ثبت لیبل های Made in USA روی محصولات هایک ویژن کرده بودند که این برند اصالتا متعلق به چین می باشد.

اما برندهای بزرگ نظیر هایک ویژن و داهوا اقدام به تولید محصولات خود تحت نام برندهای OEM دیگر کرده اند و از جمله برندهایی که محصولات هایک ویژن را تولید می کنند می توان به United Digital Technologies اشاره کرد که در توضیح این برند می توان گفت که قلب تپنده تمام محصولات این برند(نظیر پردازنده ، برد اصلی و چیپست تصویر ) را هایک ویژن تامین می کند.

پیرو تحریم های هایک ویژن و پیگیری های IPVM  سایت GSA بیانه ای منتشر کرد که در طی آن اعلام داشته که محصولات هایک ویژن بصورت reffer یا تعمیری در ایالات متحده به فروش می رسند و این نیز از دیگر دلایل حذف نام هایک ویژن بوده است.

اما در پی این بازی ها باید بگوییم که فروش هایک ویژن آن ها در تیراژ بسیار بالا امری است که دولت امریکا را تهدید خواهد کرد و این امر به رشد اقتصاد چینی ها کمک می کند و این بهانه تراشی ها در راستا استفاده از محصولات تولید شده ایالات متحده می باشد.

هایک ویژن به عنوان اولین تولید کننده محصولات دوربین مدار بسته در جهان مطرح است و محصولات ارائه شده توسط این برند به دلیل قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا ، دارای فروش بسیار بالایی در بازارهای جهانی همراه بوده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایلیا دیتا

شرکت فنی و مهندسی ایلیا در سال 89 تاسیس شد و مرجع تخصصی نیازمندیهای رایگان سیستم های حفاظتی و امنیتی است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]