اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950630132120005

اصول نگارش خبر

لید و تیتر را در انتها انتخاب کنید

کد: 13950630132120005

https://goo.gl/AgZxlP

، تهران , (اخبار رسمی): در نگارش خبر ابتدا بدنه خبر را بنویسید و نوشتن لید و تیتر را در مرحله آخر انتخاب کنید. در ضمن خبرتان را به صورت فایل پی دی اف به رسانه ها ارسال کنید زیرا رسانه های چاپی به فایلهای تصویری توجهی ندارند .

لید و تیتر را در انتها انتخاب کنید

خبرتان را به صورت فایل پی دی اف به رسانه ها ارسال کنید و بعد از ارسال از طریق تلفن پیگیری کنید

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی  هنگام تهیه  خبر  ابتدا بدنه خبر را بنویسید و انتخاب  لید و تیتر خبر را به انتهای کار موکول کنید . شما برای نوشتن بدنه خبرتان که کمتر از یک صفحه  خواهد بود به زمان زیادی نیاز دارید و ممکن است بارها مجبور به تکرار روند نگارش خبر شوید ولی وقتی از خبری که نوشتید اطمینان پیدا کردید می توانید لید خبر را بنویسید.

نوشتن تیتر خبر آخرین کاری است که شما می توانید انجام دهید .نکته مهم این است که متن نامه خود را به همراه تمامی اطلاعات اضافه ای که باید در نامه قرار دهید به صورت فایل پی دی اف ارسال کنید زیرا قرار دادن نامه در فایل word یا در بدنه ایمیل  اعتبار کارتان را کم می کند. در صورتی که خبرتان را در فایلword  بنویسید ممکن است اعداد یا نمودارها تغییر شکل پیدا کند .

بنابراین خبرتان را به صورت فایل پی دی اف به رسانه ها ارسال کنید.  برخی از شرکت ها خبر خود را روی سر برگ شرکت می نویسند و بعد آن را اسکن کرده  و به صورت فایل jpeg به رسانه ها ارسال می کنند.

این کار به معنای هدر دادن زمان شماست زیرا اعتبار خبرتان از بین می رود و توجهی به خبری که به این صورت ارسال می شود نخواهد شد. بنابراین ضمن توجه به نحوه نگارش به نحوه ارسال خبر به رسانه ها هم توجه کنید و بعد از اینکه ارسال کردید از طریق تلفن پیگیر انتشار مطلب خود باشید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها