اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132130005

اصول نگارش خبر

تنها یک شماره تماس در خبرتان ذکر کنید

کد: 13950631132130005

https://goo.gl/deZdPc

، تهران , (اخبار رسمی): در خبری که برای رسانه ها ارسال می کنید تنها یک شماره تماس قرار دهید و این شماره باید در تمام ساعات اداری در دسترس و پاسخگو باشد. در ضمن در تهیه خبر خود فقط و فقط از عبارات مثبت استفاده کنید و به توقف های تولید یا برکناری ها اشاره ای نکنید.

تنها یک شماره تماس در خبرتان ذکر کنید

در تهیه خبرتان از عباراتی که بار منفی دارند استفاده نکنید زیرا این کار باعث می شود تا دیدی منفی در مورد شرکت شما در رسانه ها ایجاد شود

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی،  در خبری که برای رسانه ها ارسال می کنید تنها یک شماره تماس قرار دهید و فرد و شماره ای که برای تماس  اعلام می کنید باید در تمام ساعات اداری در  دسترس رسانه ها باشد.

اطلاعات تماس افراد دیگر - مثلا مدیر عامل یا مدیر اجرایی و غیره - را در  خبرتان وارد نکنید مگر اینکه قبل از ارسال خبر با آن افراد توافق کرده باشید و آنها در تمام ساعات اداری آمادگی پاسخگویی به تلفن های مربوط به خبر را داشته باشند.

در حالت کلی یک شماره تماس از فردی که مسولیت پاسخگویی به رسانه ها را دارد کفایت می کند و او می تواند زمان مصاحبه ها یا ملاقات ها با روسای شرکت را هماهنگ کند.

در ضمن خبری که تهیه می کنید باید کاملا مثبت تنظیم شود  و از کلماتی که بار منفی دارد استفاده نکنید. مثلا در تهیه خبر خود ننویسید " بعد از برکناری  مدیر عامل شرکت A" یا " بعد از یک دوره تعطیلی شرکت"  زیرا این جملات بار منفی دارد و به غنای خبر شما کمکی نمی کند.

خبرنگارانی که خواهان پیگیری خبر شما باشند می توانند تحقیقات لازم را انجام دهند و بعد از این تحقیقات در مورد تمام اتفاقات منفی قبل از انتشار خبر شما آگاه شوند.

ولی گاهی این تحولات ارتباطی به خبر شما ندارد و تنها باعث می شود تا دیدی منفی در مورد شرکت  ایجاد شود که اصلا مطلوب شما نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها