اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132140005

اصول نگارش خبر

خبر را به خبرنگار حوزه مربوط به کارتان ارسال کنید

کد: 13950631132140005

https://goo.gl/bqHTFB

، تهران , (اخبار رسمی): اگر خبرتان را از طریق ایمیل به رسانه ها ارسال می کنید در نظر داشته باشید خبر را به ایمیل خبرنگار مربوطه بفرستید و از ارسال خبر به آدرس ایمیل روزنامه یا ایمیل سر دبیر خودداری کنید با ارسال خبر به سر دبیر یا ایمیل روزنامه شانس دیده شدن خبر شما بسیار کم است.

خبر را به خبرنگار حوزه مربوط به کارتان ارسال کنید

از بکار بردن عناوین کلی در بخش عنوان خبر ارسالی از طریق ایمیل اجتناب کنید و موضوع اصلی خبر را در عنوان ایمیل بیاورید

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی، شما می توانید خبرتان را به صورت کاغذی و از طریق فاکس به رسانه ها ارسال کنید یا اینکه به صورت فایل پی دی اف و از طریق ایمیل ارسال کنید، ولی در هر دو حالت بعد از ارسال خبر پیگیر وضعیت آن باشید و به سوالاتی که ممکن است از طرف خبرنگاران پیش بیاید پاسخ گویید.

در صورتی که ارسال از طریق ایمیل را انتخاب کردید در بخش عنوان ایمیل تنها به نوشتن "خبر در مورد شرکتA" اکتفا نکنید، بلکه عنوانی برای ایمیل خود انتخاب کنید که روزنامه نگاران را جذب کند. جذب روزنامه نگاران به معنای جلب توجه مردم و بیشتر دیده شدن شرکت شما و محصولات و خدمات آن درجامعه است .

بهتر است از مهمترین مساله ای که عامل اصلی تهیه خبر بوده است برای عنوان ایمیل خود استفاده کنید تا رسانه ها را جذب کند. در صورتی که شما در بخش عنوان ایمیل بنویسید" خبر در مورد شرکت A" ممکن است خبرتان بدون خوانده شدن از جرگه اخباری که برای رسانه استفاده می شود، خارج شود . زیرا تصور می شود که مساله مهمی در خبر  وجود نداشته است که در عنوان ذکر شود.

تهیه کننده خبر باید کلیدی ترین مسایل خبر را شناسایی کند و یکی از آن مسایل کلیدی را در عنوان خبر قرار دهد . در ضمن ایمیل خود را به خبرنگار مربوطه بفرستید. در صورتی که خبر شما به سردبیر ارسال شود یا به دبیر سرویس های خبری فرستاده شود بازخورد مد نظر شما را نخواهد داشت . در نظر داشته باشید شناسایی رسانه ای که برای انتشار خبر شما مناسب باشد، تنها برعهده شماست، زیرا انتظار خبر شما در رسانه ای که با مخاطبان شما ارتباطی ندارد هیچ مزیتی برای شما نخواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها