اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132165039

گزینه تازه به جای تلویزیون در بازار اینترنتی

جایگزین جعبه جادو به بازار آمد

کد: 13950631132165039

https://goo.gl/bAxTB4

، تهران , (اخبار رسمی): بزرگترین ضعف تلویزیون و مشکل عدم کنترل کاربران بر محتویات یک رسانه با راه اندازی اپلیکیشن های ویدیویی رفع میشود

جعبه جادو در دستان شما

به همان راحتی که روی کاناپه نشسته اید، انواع و اقسام فیلم‌های روز ایران و دنیا، انیمیشن و فیلم‌های نوستالژیک در کاناپه مجازی در گوشی شماست.

به گزارش اخباررسمی و به نقل روابط عمومی صباسل، بزرگترین ضعف جعبه جادویی تلویزیون، عدم کنترل کاربران بر محتویات یک رسانه یا شبکه است؛چراکه  تصمیم گیران یک شبکه هستند که می توانند با سیاست های کلان و خرد، اقدام به تامین محتوا برای پخش در تلویزیون کنند.

در این حوزه  تلویزیون به عنوان مهمترین ابزار سرگرمی، اطلاع رسانی و... جایگاه ویژه ای در تمامی محیط های مسکونی و اداری را داراست و تاکنون، این بخش رقیب جدی نداشته و مبارزه دیگر انواع رسانه ها با جعبه جادویی، وارد شرایط خاصی نشده بود.

اما فراگیر شدن ابزارهای الکترونیکی نظیر موبایل، تبلیت و ... با دارا بودن قابلیت کنترل کاربر بر محتویات نمایشی در این ابزارها، سرآغاز ایجاد رقیبی سرسخت برای تقابل با جعبه جادویی شده است.

بر اساس این گزارش، در کشور ما این موج، تازه است و بازیگران زیادی وجود دارند  که مرتب در حال اضافه شدن هستند.

گسترش و آگاهی مردم از مزایای شبکه های اینترنتی، باعث بروز نیازهایی جدید در سطح فضای مجازی شده است و از همین‌رو، برنامه نویسان با ارائه اپلیکیشن‌های خاص هم اکنون برای رفع نیاز جامعه هدف خود،به دنبال  پاسخ مثبت هستند.

 بر همین اساس، بررسی رفتار کاربران دنیای مجازی هم در این بخش نشان می دهد که  در صورت وجود پهنای باند مناسب، تمایل کاربران برای استفاده از محتوای ویدویی و تماشای ویدیو بر روی موبایل، نسبت به تلویزیون بیشتر شده است.

صباسل، طی این دو سال که به راه اندازی سیستم‌های نمایش ویدئو اقدام کرده، تجربه راه اندازی و مدیریت اپلیکیشن زوم (با مشارکت اپراتور ایرانسل) را داشته و به تازگی با راه اندازی اپلیکیشن «کاناپه» درصدد تامین نظر مخاطبان از بُعد نیازهای تصویری برآمده است.
در این اپلیکیشن، نمایش انواع فیلم های روز ایران و جهان، انیمیشن، فیلم های نوستالژیک و ... دیده شده و با انتخاب بهترین فیلم های خارجی به همراه دوبله یا زیرنویس امکان مشاهده فیلم از لحاظ محتوی به همراه خانواده نیز فراهم شده است.

بر اساس اعلام این مجموعه، لیست محتویات به صورت مداوم، به روز رسانی می شود تا کاربران این اپلیکیشن از دنیای تصویری عقب نمانند .

کاناپه، رابط کاربری بسیار آسانی دارد و مدل پرداخت بسیار آسان‌تر از اعتبار سیم کارت برای پرداخت( به جای کارت بانکی) استفاده می‌کند و به­ زودی انواع روش­‌های پرداخت به آن اضافه خواهد شد.

گفتنی است این اپلیکیشن ویدئویی درخواستی (VoD)، با مجوز ارسال(سامانه نمایش درخواستی) از سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]