اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132625039

درسال 2017 میلادی

10 موجی که دنیای دیجیتال را دگرگون می کند

کد: 13950631132625039

https://goo.gl/G3M747

، تهران , (اخبار رسمی): دنیای دیجیتال هر روز در حال تغییر است ولی در سال 2017 میلادی موج های زیادی آن را دگرگون خواهد کرد.

ده موجی که در سال 2017 نباید از نظر دور داشت

توییتر و فیسبوک مسیر انتشار محتوا را طوری ترتیب می دهند که اگر پولی نپردازید، نامرئی شود. آنها در حال تبدیل به Paid Media از Earned Media هستند

به گزارش روابط عمومی صباسل، در این گزارش 10 موجی که در دنیای دیجیتال در سال 2017 نباید از نظر دور داشت، معرفی شده اند.

1-پخش ویدئوی زنده

امروز، 12 سال بعد از اینکه یوتیوب به کاربران اجازه داد تا تصاویر را ضبط و منتشر کنند، تلفن های همراه به ابزارهای انتشار خبر بدل شده اند و به کاربران اجازه می دهد تا لحظه ها را گزارش کنند. Meerkat، اولین شبکه اجتماعی بود که پخش آنلاین ویدئو را میسر کرد، پس از آن توییتر با Periscope. تلاش های Blab در این رابطه به جایی نرسید و هم اکنون فیسبوک با امکان Live، به این جدل پیوسته است.

این موج، روش به اشتراک گذاری محتوای ما را (چه بیزینسی و چه خصوصی) و نحوه درگیر کردن مخاطب را تغییر می دهد.

2-ربات هایی که چت می کنند

این ربات ها برای صحبت با افراد بشر طراحی می شود تا پیام مورد نظر شما را به مخاطب برسانند. آنها می تواند به بسیاری از کامنت ها پاسخ گویند یا داده خاصی را به مشتری برسانند بدون اینکه نیاز به دخالت انسانی باشد. مسنجر فیسبوک استفاده وسیعی از این تکنولوژی می کند.

3-محتوای زمان دار

این نوع محتوا را برای اولین توسط SnapChat طراحی شد؛ پیام هایی که پس از دیده شدن نابود می شوند. این نوع محتوا این احساس را در کاربر پدید می آورد که زمان محدودی برای استفاده از محتوا یا آفر ارائه شده دارند.

4-تثبیت شبکه های اجتماعی

به همان شکل که اختراع تلفن، پیچیدگی های جدیدی در روال های قدیمی پدید آورد، شبکه های اجتماعی نیز به همان شکل عمل میکنند. شرکت های بزرگ مانند فیسبوک، توییتر و مایکروسافت، خریدهای زیادی انجام داده اند و پلتفرم های موفق را خریداری کرده اند، باید منتظر نتیجه ای که از آنها می گیرند بود.

5-سخت تر شدن جذب ترافیک در شبکه های مجازی

جذب ترافیک در دنیای مجازی، زمانی خیلی سر راست  بود؛ صفحه می ساختید، طرفدار پیدا می کردید و لایک و به اشتراک گذاری شما را را به هدفتان می رساند و نیازی هم نبود دیگر که به مدیاهای چاپی، پول های هنگفنت بپردازید.

همه چیز اما در حال تغییر است؛ توییتر و فیسبوک مسیر انتشار محتوا را طوری ترتیب می دهند که اگر پولی نپردازید، نامرئی شود. آنها در حال تبدیل به Paid Media  از Earned Media هستند.

6-ضرورت استفاده از اتوماسیون های بازاریابی

بازاریابی دیجیتال چنان پیچیده شده اند که با کاغذ و قلم و برگزاری جلسات، قابل مدیریت نیست و استفاده از سیستم های اتوماسیون اداری و مدیریت روابط مشتری به یک امر ضروری بدل شده است.

7-اولویت در شخصی سازی محصولات و خدمات

این روزها کاربران در مقابل تبلیغات و هجوم محتوا، مقاومت بیشتری نشان میدهند و لزوم انتشار محتوای مناسب افراد بیش از پیش ملموس است.

8-رشد سلبریتی ها و گنگ های خاص شبکه های اجتماعی

هریک از شبکه های اجتماعی، قبایل خود را دارند. اولین بار، وبلاگ نویس ها با نوشتن در زمینه های خاص، فالوورهای وفادار برای خودشان یافتند. حالا هر کدام به یک شبکه اجتماعی مهاجرت کرده اند و گنگ و دسته خودشان را دارند. این افراد در روند تصمیم گیری طرفدارانشان بسیار تاثیر گذارند و اصولا سلبرینی های دنیای واقعی نیستند؛ آنها رهبران شبکه های مجازی اند.

9-قدرتمند شدن مصرف کننده با استفاده از شبکه های اجتماعی

اشتباهات شرکت و شکایت مشتریان، سابقا پشت درهای بسته می ماند. مخفی کردن یک تماس تلفنی، نامه و حتی ایمیل، کاری شدنیست اما امروز با وجود شبکه های اجتماعی همه چیز شفاف و به سرعت قابل انتشار است.

10-هوش مصنوعی و افزایش استفاده از ربات ها

هوش مصنوعی هرچه وسیع تر در تحلیل داده های عظیمی که در شبکه های اجتماعی تولید میشوند به کار گرفته شده و این استفاده در آینده هرچه وسیعتر خواهد شد.

منبع: Business 2 Community

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]