اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132786101

آثار «کمال‌الملک» به نگارخانه گلستان می رود

کد: 13950631132786101

https://goo.gl/PacpHR

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه «تصویر منتخبی از آثار کمال الملک در مدارس» تابلوهای کپی برداری شده از آثار این نقاش است که در نگارخانه شماره 2 فرهنگسرای گلستان به نمایش درمی‌آید.

آثار «کمال‌الملک» به نگارخانه گلستان می روند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه8 و فرهنگسرای گلستان، 20 تابلوی کپی برداری شده از آثار کمال المک که در موزه ملک نگهداری می شوند در نگارخانه گلستان به نمایش درمی‌آیند و راهنمایان موزه، توضیحاتی را درباره زندگی و آثار این نقاش بزرگ ایرانی ارائه می‌دهند.
این نخستین گام موزه ملک در راستای تحقق بخشیدن به شعار بردن موزه‌ها به میان مردم است. همچنین با مدارس منقه 8 هماهنگ شده تا به نگارخانه گلستان مراجعه و از آثار محمد غفاری، معروف به کمال الملک که در دوره قاجار می زیسته و از نقاشان بزرگ ایران بوده دیدن کنند.
نمایشگاه «تصویر منتخبی از آثار کمال الملک در مدارس» از اول تا هفتم مهرماه و از ساعت 9 تا 18 در نگارخانه شماره 2 فرهنگسرای گلستان به نمایش درمی‌آید.
علاقه‌مندان می توانند برای بازدید نمایشگاه تا هفتم مهرماه جاری از ساعت 9 تا 19 به نگارخانه 2 فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین تر از میدان هلال احمر، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77813802 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی