اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950702134165059

تخفیف‌های مناسبتی شرکت ایران تندر

جشنواره هفته طلایی مهر برگزار می‌شود

کد: 13950702134165059

https://goo.gl/pqY0qo

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره هفته طلایی مهر شرکت ایران تندر به مناسبت شروع نیمسال جدید کاری از تاریخ سوم مهرماه (امروز) به مدت 7 روز آغاز می‌شود.

جشنواره هفته طلایی مهر به مناسبت شروع نیمسال جدید کاری برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران تندر، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تمام سرویس های ارائه شده از سامانه ایران تندر را با 40 درصد تخفیف تهیه کنند.

دراین باره اکبری مدیرعامل شرکت ایران تندر مشتری‌مداری  را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

اکبری به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و اظهار داشت: با توجه به استقبال کم نظیر مشتریان از جشنواره عید تا عید تصمیم به برگزاری این جشنواره گرفتیم.

وی ادامه داد: آنچه سرلوحه فعالیت‌های شرکت ایران تندر در کنار ارتقای کیفی و کمی محصولات بوده، بهبود خدمات دهی مناسب به مشتریان با بهره ‌گیری از الگوهای مدرن و کارامد است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت ایران تندر به نشانی www.etender.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران تندر

ایران تندر با سابقه بیش از 10 سال فعالیت، کلیه اطلاعات «مناقصه‌ها»،«مزایده‌ها»،«ارزیابی کیفی»،«فراخوان‌ها» و دیگر اطلاعات مورد نیاز مدیران نظیر «نرخ‌های ارز»،«شاخص‌های اقتصادی» و«نمایشگاه‌ها» را روزانه بر اساس زمینه‌های فعالیت شما طبقه‌بندی شده و طی ساعات اداری از طریق «سایت»،«ایمیل»،«فاکس»و «پیام کوتاه» به همراه اسناد شرکت در مناقصات یا مزایدات را برای شما ارسال می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]