اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134786101

با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا

باغ کتاب تا دهه فجر افتتاح می‌شود

کد: 13950703134786101

https://goo.gl/NZrjxM

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام کرد:سه شنبه هر هفته با پیمانکاران و مسئولین شهرداری در محل باغ کتاب جلسه داریم و کارهای اجرایی مربوط به آن را پیگیری می‌کنیم،چرا که به دستور شهردار تهران باید مجموعه تا دی ماه تمام شود و در دهه فجر نیز به افتتاح برسد.

باغ کتاب تا دهه فجر افتتاح رسمی می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی، درباره وضعیت باغ کتاب تهران شش ماه پس از واگذاری به سازمان فرهنگی هنری گفت: مجموعه باغ کتاب به لحاظ ساختمانی کامل شده است اما به جهت تجهیزات و آماده سازی هنوز صد در صد آماده بهره برداری نیست.

صلاحی با اعلام اینکه سالن مجموعه تمام شده است اظهار کرد: 10 میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده است، قفسه‌ها در محل هستند و باید نصب شوند. دریاچه مصنوعی آن آماده شده. اما پارکینگ مجموعه هنوز خیلی کار دارد تا آماده استفاده باشد.

صلاحی با بیان اینکه تجهیزات خریداری شده و حدود دو تا سه ماه زمان می‌برد تا تمام شود تصریح کرد: این مجموعه بزرگترین مجموعه کتابخانه و محل کتابخوانی در غرب آسیا و حتی دنیاست، مجموعه‌ای ویژه است که بخش مهمی از کارهایش انجام شده و تا چند ماه آینده آماده بهره برداری می‌شود.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تاکید بر فضای وسیع محوطه باغ کتاب که 65000 متر مربع است گفت: آخرین تکنولوژی‌ها در حوزه فروش، معرفی و امکان در دسترس بودن کتاب در این مجموعه به کار گرفته شده است.

صلاحی با اعلام اینکه اتفاق جدیدی در آن مجموعه با همکاری کشور کره جنوبی در حال اجراست افزود: این پروژه بسیار جدید و جذاب است و در کشورهای اطراف هم حتی وجود ندارد.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری بودجه این پروژه را شش میلیارد تومان خواند و گفت: شرکت ال‌جی کره جنوبی در حال آماده سازی این پروژه است و بعد از آماده سازی تا آخر دی ماه افتتاح می شود.

صلاحی خاطر نشان کرد: برای خرید کتاب در این مجموعه هیج مشکلی نداریم زیرا موسسه نشر شهر با توجه به اینکه جزو شرکت‌های بزرگ در حوزه چاپ و نشر کتاب است با همکاری ناشران بزرگ دیگر کتاب‌های مورد نیاز مجموعه را فراهم خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب