اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703135135517

رییس اتحادیه لوازم خانگی مطرح کرد

ادغام اتحادیه های مشابه، فرصتی برای رونق اقتصادی

کد: 13950703135135517

https://goo.gl/Oxb7AH

، تهران , (اخبار رسمی): ادغام اتحادیه های مشابه ضمن افزایش قدرت نظارت بر تولیدات داخلی، زمینه را برای ایجاد یک اتحادیه مستقل و تقویت طرح های مشابه مهیا می سازد.

ادغام اتحادیه های مشابه، فرصتی برای رونق اقتصادی

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی سازمان اصناف ایران، محمد طحان پور رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی به ادغام اتحادیه های مشابه اشاره کرد و گفت: ادغام اتحادیه های مشابه ضمن افزایش قدرت نظارت بر تولیدات داخلی، زمینه را برای ایجاد یک اتحادیه مستقل و تقویت طرح های مشابه مهیا می سازد.

طحان پور همچنین اظهار داشت: تخلفات واحدهای صنفی زیرمجموعه اتحادیه لوازم خانگی باعث کسب امتیاز های منفی این اتحادیه و عدم دستیابی امکانات و تسهیلات برای تمام واحدهای صنفی می شود اما با ادغام اتحادیه های مشابه این مشکلات نیز رفع می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]