اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703135275989

افتتاح یکی از تقاطع‌های بزرگراه شهید بروجردی

کد: 13950703135275989

https://goo.gl/LXEBdD

، تهران , (اخبار رسمی): پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با خیابان میرزایی بدون برگزاری مراسم رسمی آغاز بهره‌برداری، تحویل شهروندان شد.

یکی از تقاطع‌های غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب رفع معارض تیر برق 20 کیلوولت، پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با خیابان میرزایی به روی تردد خودروها گشوده شد تا شهروندان ساکن در جنوب غرب پایتخت از منافع ترافیکی این پل سواره‌رو بهره‌مند شوند.

قاسم مالدار با بیان آنکه این گشایش ترافیکی در تقاطع خیابان میرزایی سبب تقویت ارتباطات شمالی- جنوبی در مسیر پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی شده است، یادآور شد با توجه به انسداد ترافیکی در مسیر بلوار الغدیر، بهره‌برداری از پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با خیابان میرزایی، کاهش مشکلات ترافیکی این پروژه بزرگراهی را به دنبال دارد.

مالدار در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی سایر بخش‌های پروژه، از پیشرفت 80 درصدی عملیات بتن‌ریزی عرشه پل تقاطع بزرگراه شهید بروجردی با رودخانه کن خبر داد گفت: عملیات سازه‌ای این تقاطع غیرهمسطح تا پایان مهر‌ماه امسال پایان خواهد یافت.

گفتنی است بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراهی در امتداد آزادراه تهران- ساوه و در بخش حدفاصل بزرگراه آزادگان تا بلوار 45 متری بهار است. یکی از مهمترین نتایج بهره‌برداری از این بزرگراه، اتصال دسترسی بازار آهن به بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران- ساوه و در نتیجه حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه 18 خواهد بود. در حالی که نقطه آغاز این مسیر یعنی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه آزادگان با آزادراه تهران- ساوه طی سال‌های اخیر به صورت یک تقاطع شبدری کامل ساخته شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است، پل تقاطع غیرهمسطح خیابان شهید اصغری نیز طی ماه‌های اخیر روی تردد خودروها گشوده شده است. پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی از مرز 40 درصد فراتر رفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

معاونت فنی و عمرانی، یکی از معاونت های شهزداری تهران است که وظیفه ساخت، تجهیز و راه اندازی و نگهداری محدثات شهری را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه