اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703135685608

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران خبر داد

ارایه خدمت سرشماری روی درگاه ملی خدمات دولت هوشمند

کد: 13950703135685608

https://goo.gl/9QsRfC

، تهران , (اخبار رسمی): برای نخستین بار و با همکاری مرکز آمار و تمای دستگاه های ذی ربط، امکان سرشماری برخط از طریق درگاه ملی خدمات دولت هوشمند (IRAN.GOV.IR) فراهم و کاربران ایرانی می توانند از این طریق نسبت به پر کردن فرم های الکترونیکی موجود اقدام کنند.

ارایه خدمت سرشماری روی درگاه ملی خدمات دولت هوشمند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران نصرالله جهانگرد ، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به لطف خدا در این مرحله از سرشماری نفوس و مسکن کشور، ثبت اطلاعات از طریق بستر الکترونیکی و شبکه ملی اطلاعات در دسترس مردم قرار گرفت.

وی افزود: با اجرایی شدن این خدمت، مشکلاتی نظیر عدم حضور فیزیکی در زمان آمارگیری برطرف و صرفه جویی قابل ملاحظه ای در زمان و هزینه های انجام این پروژه ملی محقق خواهد شد.
معاون وزیر ارتباطات با بیان این مطلب که این خدمت از امروز تا پایان زمان معین شده در دسترس کاربران خواهد بود تصریح کرد: در اجرای این مهم هماهنگی با سایر دستگاه های اجرایی از بستر ملی تبادل اطلاعات صورت گرفته است.
وی ادامه داد: از سوی دیگر با هماهنگی کلان صورت گرفته میان اپراتورهای ارتباطی تلفن همراه و ارتباطات داده، از تمام ظرفیت ارتباطی موجود در کشور برای ارایه با کیفیت این خدمت الکترونیکی در بستر شبکه ملی اطلاعات به مردم استفاده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فناوری اطلاعات ایران

سازمان فناوری اطلاعات ایران نهادی است دولتی وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با ایجاد و بکارگیری سازوکارهای لازم، حوزه ی فناوری اطلاعات کشور از بخش های دولتی، عمومی و خصوصی را از طریق اعمال سیاست ها، مقررات، استاندارد ها و ... بر پایه مصاح، منافع و امنیت ملی و عمومی، سازماندهی، هدایت و راهبری و کنترل می کند و به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران منافع و مصالح ملی و سیاست های ابلاغی در حوزه فناوری اطلاعات را از طریق نهادها و مجامع بین المللی ذیربط پیگیری می کند. ماموریت این سازمان شامل هدف گذاری، هدایت، نظارت راهبردی، ساماندهی و توسعه امن، ایمن و پایدارفناوری اطلاعات کشور در راستای تامین منافع، مصالح، امنیت ملی، رفاه عمومی و توسعه همه جانبه و پایدارکشور می شود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]