اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136135464

عرضه مرغ 5100 تومانی برای محرم

کد: 13950704136135464

https://goo.gl/T0gy87

، تهران , (اخبار رسمی): ذخایر مرغ منجمد از محل تولیدات داخلی تامین شده و در ماه محرم هرکیلوگرم مرغ منجمد با قیمت 51 هزار ریال در سراسر کشور عرضه می شود.

عرضه مرغ 5100 تومانی برای محرم

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی،حسن رکنی درباره عرضه گوشت مرغ مورد نیاز ماه محرم (12 مهر تا 10 آبان) گفت: قیمت گوشت مرغ در یک تا دو هفته گذشته مناسب بوده و روند افزایشی نداشته و در اواخر هفته گذشته نیز قیمت هرکیلوگرم گوشت مرغ گرم در میدان بهمن حدود 63 تا 65 هزار ریال بود.
وی ادامه داد: براساس جوجه ریزی صورت گرفته کمبودی در تامین گوشت مرغ ماه محرم وجود ندارد و تلاش می شود این گوشت با قیمت مناسب عرضه شود.
رکنی درباره قیمت منطقی عرضه مرغ گرم در خرده فروشی های سطح شهر گفت: قیمت مرغ گرم در خرده فروشی ها به نسبت عمده فروشی ها می تواند با قیمت حدود پنج تا 6هزارریال بیشتر عرضه شود و به دست مصرف کنندگان برسد.
این مقام مسئول اظهارکرد: در حال حاضر ذخایر مرغ منجمد از محل تولیدات داخلی نیز تامین و در دسترس است و با توجه به یارانه ای که دولت در حمایت از تولیدکنندگان و مصرفکنندگان می پردازد در ماه محرم نیز هرکیلوگرم مرغ منجمد با قیمت 51 هزار ریال در سراسر کشور عرضه خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم می توانند برای تامین مرغ مورد نیاز در ماه محرم و تهیه نذورات خود به شرکت های پشتیبانی امور دام استان ها مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت جهاد کشاورزی

بخش کشاورزی و توجه به توسعه و عمران روستا ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره مورد اهتمام و تایید قانونگذاران ، برنامه ریزان و دستگاه های اجرایی و محور توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و تحولات وسیعی در عرصه کشاورزی و روستاها و مناطق عشایری به وجود آمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]