اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136275586

رییس سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی:

سرمایه گذاری در لیگ یک پشتوانه سازی لیگ برتر است

کد: 13950704136275586

https://goo.gl/g0Fhe0

، تهران , (اخبار رسمی): رییس سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی معتقد است؛ متاسفانه تیراندازان خود را ملزم به شرکت در فینال لیگ برتر تیراندازی نمی‌دانند که تمهیداتی را برای برطرف شدن این مشکل در نیم فصل دوم لیگ داریم.

سرمایه گذاری در لیگ یک پشتوانه سازی لیگ برتر است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، رییس سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی در پایان هفته های پنجم و ششم لیگ برتر فت: مسابقات در سطح کیفی خوبی برگزار شد. تفاوت این رقابت‌ها در مقایسه با سال گذشته این است که بعد از برگزاری رقابتهای مرحله مقدماتی مواد تفنگ و تپانچه فینال برگزار می شود.
سیدجعفر حسینی درخصوص برگزاری هفته سوم لیگ دسته یک بانوان نیز اظهار داشت: این رقابتها به میزبانی هیات تیراندازی قم و با حضور شش تیم برگزار شد که از لحاظ کمی و کیفی سطح خوبی داشت.
وی افزود: اگر در لیگ دسته یک سرمایه گذاری بیشتری کنیم می توانیم با برگزاری خیلی خوب این مسابقات پشتوانه ای برای لیگ برتر سال آینده داشته باشیم. از طرفی با توجه به اینکه میزبانی رقابتهای تیراندازی قهرمانی آسیا را در پیش داریم انگیزه تیراندازان را بالا می برد تا در رقابتهای لیگ توانایی خود را نشان به مربیان تیم ملی نشان داده و به عضویت تیم ملی درآیند.
رییس سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی به مشکلات برگزاری فینال لیگ برتر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه امسال برای نخستین بار رقابتهای فینال را در جریان لیگ برتر برگزار می کنیم مشکلاتی را داریم که البته باید تیراندازان را متوجه کنیم که فینال هم بخشی از مسابقات لیگ تیراندازی است.
وی ادامه داد: متاسفانه برخی تیراندازان استقبال خوبی از فینال لیگ برتر نکردند و سعی می کنیم در نیم فصل دوم رقابتهای تیراندازی در کمیته اجرایی لیگ تمهیداتی درنظر بگیریم تا تیراندازانی که به فینال لیگ راه می یابند خودشان را ملزم بدانند، در فینال شرکت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش