اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136475541

چگونه در بهترین زمان ممکن رزرو بلیط هواپیما را انجام دهیم

راهکار ساده برای خرید بلیت ارزان

کد: 13950704136475541

https://goo.gl/fT1Gzn

، تهران , (اخبار رسمی): رزرو بلیط هواپیما در زمان مناسب می تواند قیمت بلیط شما را تا حد زیادی افزایش یا کاهش دهد، اما این زمان مناسب لزوما به معنای زمانی خیلی زودتر از تاریخ پروازتان نیست.

چطور در بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما را انجام دهیم؟

اگر می خواهید بلیط خود را برای زمان های پیک سفر مانند عید نوروز، تعطیلات و کریسمس بخرید، به علت تقاضای بالا باید هر چه زودتر اقدام به رزرو بلیط هواپیمای خود کنید

به گزارش روابط عمومی فلایتیو، اگر به دنبال بلیط هواپیما با قیمت مناسب و ارزان هستید، احتمالا یکی از توصیه های همیشگی دیگران به شما این است که بلیط خود را زود رزرو کنید و بخرید.

رزرو بلیط هواپیما در زمان مناسب می تواند قیمت بلیط شما را تا حد زیادی افزایش یا کاهش دهد، اما این زمان مناسب لزوما به معنای زمانی خیلی زودتر از تاریخ پروازتان نیست.

پیتر گرینبرگ، ویراستار و خبرنگار سایت سی بی اس نیوز (CBS newsآخرین اخبار، مطالب و عکس های مرتبط با حوزه سفر و گردشگری را پوشش می دهد)، در خصوص بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما توصیه های زیر را به شما می کند.

به نظر گرینبرگ اگر زودتر از 45 روز برای سفرهای داخلی و 60 روز برای سفرهای خارجی، اقدام به رزرو بلیط هواپیما کنید، بلیطی گران تر از حد معمول نصیبتان می شود. چون شرکت های هواپیمایی محدودیت هایی در سامانه رزرو خود دارند که از 6 تا 8 هفته قبل از پرواز برداشته می شود و باعث پایین آمدن قیمت بلیط می شود. اصولا سیستم شرکت های هواپیمایی به گونه ای است که تا قبل از 45 روز پیش از پرواز، هیچ آفر و تخفیف ویژه ای به مسافر نمی دهد.

البته این قاعده، یک استثنای بزرگ هم دارد. اگر می خواهید بلیط خود را برای زمان های پیک سفر مانند عید نوروز، تعطیلات و کریسمس بخرید، به علت تقاضای بالا باید هر چه زودتر اقدام به رزرو بلیط هواپیمای خود کنید.

یکی دیگر از مواردی که گرینبرگ آن را مزیت بزرگی در رزرو بلیط هواپیما با قیمت ارزان می داند، منعطف بودن شما در زمان و تاریخ بلیط هواپیما است. اگر حتما لازم نیست در تاریخ و زمان خاصی در مقصد مورد نظرتان باشید، می توانید به راحتی یکی از ارزان ترین بلیط های پرواز را رزرو کنید. به خصوص اگر بتوانید سفر خود را به وسط هفته منتقل کنید که بلیط هواپیما اکثرا ارزان تر از بلیط های آخر هفته است.

جالب است بدانید در اکثر کشورهایی که تعطیلی آخر هفته آنها روز شنبه و یکشنبه است، چهارشنبه بهترین روز برای رزرو بلیط هواپیما با قیمت ارزان و مناسب است. به این خاطر که اکثر آفرها و تخفیف های ویژه روی بلیط هواپیما، در فاصله زمانی بین یکشنبه شب تا دوشنبه شب روی بلیط قرار می گیرند. به همین خاطر از نیمه شب سه شنبه، شرکت هواپیمایی اقدام به فروش بلیط هایی می کند که با تخفیف ویژه به فروش نرفته اند و آنها را با قیمتی حتی ارزان تر از قیمت تخفیف خورده آن می فروشد.

پس اگر در کشورهای اروپایی و آمریکایی زندگی می کنید و به دنبال بلیطی ارزان هستید، بهترین کار این است که یک ساعت پس از نیمه شب سه شنبه (ساعت 1 بامداد چهارشنبه) قیمت بلیط هواپیمای مورد نظر خود را چک کنید و ارزان ترین آن را سریعا خریداری کنید.

با وجود این که برای پروازهای داخلی ایران به راحتی نمی توان چنین قاعده ای در نظر گرفت، ولی تجربه نشان داده بیشتر پروازها بین روزهای چهارشنبه تا جمعه شلوغ تر و در نتیجه گران تر هستند.

به صورت کلی، باید این موضوع را هنگام رزرو بلیط هواپیما بپذیرید که اگر می خواهید دقیقا در زمان و تاریخ خاصی، در جای خاصی باشید، انتخاب هایتان بین گزینه های کمتر و مسلما گران تری است.

فلایتیو به شما این امکان را می دهد که تاریخ پروازها و قیمت آن ها را ببینید و مقایسه کنید و در صورت تمایل رزرو بلیط پرواز خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی