اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136525464

توسط وزرای کشاورزی دو کشورامضا شد

موافقتنامه همکاری‌ دامپزشکی و شیلاتی ایران و چین

کد: 13950704136525464

https://goo.gl/JVhUwY

، تهران , (اخبار رسمی): در دیدار وزیر جهاد کشاورزی با همتای چینی خود در تهران دو سند همکاری کشاورزی در بخش‌های دامپزشکی، قرنطینه دامی و همکاری‌های شیلاتی امضا می‌شود.

موافقتنامه همکاری‌ دامپزشکی، قرنطینه و شیلاتی

به گزارش اخباررسمی از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، به دعوت رسمی محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی ایران، "هان چانگ‌فو" برای نخستین‌بار به ایران سفر و در رأس هیأتی عالی‌رتبه در تهران با وزیر جهاد کشاورزی دیدار می‌کند.

در این دیدار، قرار است موافقتنامه همکاری‌های دامپزشکی و قرنطینه دامی و همچنین یادداشت تفاهم همکاری‌های شیلاتی توسط وزرای کشاورزی دو کشور امضا شود.

بنا بر این گزارش، دومین همایش فعالان اقتصادی بخش کشاورزی دو کشور نیز فردا بعد از ظهر در تهران برگزار می‌شود و بخش‌های خصوصی ایران و چین در این همایش زمینه‌های همکاری در حوزه کشاورزی را بررسی می‌کنند.

وزیر کشاورزی چین در سفر چهار روزه خود به ایران از پروژه‌های کشاورزی استان اصفهان بازدید می‌کند و دیدار با استاندار اصفهان نیز در برنامه‌های کاری وی قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت جهاد کشاورزی

بخش کشاورزی و توجه به توسعه و عمران روستا ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره مورد اهتمام و تایید قانونگذاران ، برنامه ریزان و دستگاه های اجرایی و محور توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و تحولات وسیعی در عرصه کشاورزی و روستاها و مناطق عشایری به وجود آمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی