رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین خبر داد

برگزاری رقابت های قهرمانی کشور شنا با حضور 21استان

کد: 13950704136866086

https://goo.gl/GnKYqC

، تهران , (اخبار رسمی): مجید نوروزی، رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین از برگزاری بیست و دومین دوره رقابت های قهرمانی کشور شنا خبر داد.

برگزاری رقابت های قهرمانی کشور شنا با حضور 21استان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، نوروزی پیرامون این خبر گفت: این مسابقات طی روزهای 8 و 9 مهر ماه در مجموعه آزادی تهران برگزار می شود و نمایندگان 21 استان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

نوروزی خاطر نشان کرد: در این مسابقات که ویژه آقایان در نظر گرفته شده 130 ورزشکار در 10 کلاس پزشکی و 55 ماده طی دو روز با هم به رقابت خواهند پرداخت و در پایان با احتساب مجموع امتیازات مسابقات انفرادی، تیم های برتر مشخص می شوند. البته در هر ماده به صورت جداگانه توزیع مدال و حکم خواهیم داشت.

رئیس انجمن شنا در ادامه گفت: برای جوان گرایی و کشف استعدادهای جدید از 7 سهمیه ای که به استان ها داده شده، 4 سهمیه به صورت الزامی مختص ورزشکاران زیر 23 سال است  و امیدواریم از این طریق شاهد حضور ورزشکاران جوان زیادی از سراسر کشور باشیم.

وی تصریح کرد: از اهداف مهم مسابقات قهرمانی کشور استعدادیابی برای بازی های پاراآسیایی جوانان سال 2017 و نیز مسابقات پاراآسیایی 2018 اندونزی است و نفراتی که مستعد باشند برای حضور در تیم ملی انتخاب خواهند شد. همچنین از این مسابقات به دنبال پشتوانه سازی برای تیم های ملی نیز هستیم و امیدوارم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

نوروزی افزود: حضور دو دوره ای ایران در رقابت های شنا پارالمپیک که در هر دو دوره ایزدیار نماینده ایران بود، باعث ایجاد انگیزه ی خوبی در میان شناگران شده و مسیری را برای شناگران جانباز و معلول ایرانی جهت حضور در مهم ترین رویداد جهانی این رشته ، یعنی پارالمپیک، گشوده است و امیدوارم در دوره های آتی نه تنها نمایندگان بیشتری داشته باشیم بلکه بتوانیم به مدال آوری در این رشته نیز دست پیدا کنیم.

بیست و دومین دوره رقابت های قهرمانی کشور شنا طی روزهای 8 و 9 مهر ماه در مجموعه ی ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین تا پیش‌از انقلاب اسلامی، بصورت کمیته‌ای غیرفعال،زیرنظر فدراسیون پزشکی بوده و فعالیت این کمیته صرفاً به شرکت مسوولین آن درگردهمایی‌های بین‌المللی محدود می‌شد و هیچگونه فعالیتی در بین افرادمعلول انجام نمی‌داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش