اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704137206101

"ضیافت ستارگان" میزبان خانواده شهدای دریادل

کد: 13950704137206101

https://goo.gl/UbmzP8

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با پنجمین روز هفته دفاع مقدس از شهدای نیروی دریایی در برنامه "ضیافت ستارگان" فرهنگ سرای گلستان تجلیل می شود.

"ضیافت ستارگان" میزبان خانواده شهدای دریادل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه8 و فرهنگسرای گلستان؛ آیین پاسداشت و تجلیل از خانواده شهدای نیروی دریایی با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال ایثارگری و رشادت حماسه آفرینان دفاع مقدس و دریا دلان شجاع ارتش جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

این برنامه با اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گروه موزیک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ساعت 16 آغاز می شود.

برگزاری میزگردی با خانواده معظم یکی از شهدای نیروی دریایی و یکی از جانبازان سواحل مکران ، روایتگری حبیب الله سیاری ، پخش کلیپ با موضوع دفاع مقدس و دریادلان دفاع مقدس ،اجرای موسیقی محمدعلی قدمی خواننده و آهنگساز ، تجلیل و تقدیر از خانواده شهدا و جانبازان دریادل با اجرای علی بابابیگی از مجریان تلویزیونی از جمله آیتم های اجرایی ویژه برنامه " ضیافت ستارگان " است.
علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مراسم ساعت 16 امروز به فرهنگ سرای گلستان واقع در نارمک ، میدان هلال احمر ، خیابان گلستان ، جنب بوستان فدک مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه