اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705138075752

ایتالیا اظهار علاقه کرد

احداث کارخانه تولید قطعات هواپیما در ایران

کد: 13950705138075752

https://goo.gl/quEbkF

، تهران , (اخبار رسمی): رییس اتاق بازرگانی تبریز بر انتقال تکنولوژی شرکت های ایتالیایی به تبریز تاکید کرد.

تمایل ایتالیابرای احداث کارخانه تولیدقطعات هواپیما

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا، یک هیات تجاری-اقتصادی 8 نفره متشکل از چند شرکت تخصصی کشور ایتالیا در زمینه های ماشین آلات کشاورزی، سیستم های نرم افزار کامپیوتر، ادوات نساجی، فروش قطعات هواپیما و غیره امروز با حضور در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با همتایان ایرانی خود دیدار و پیرامون حوزه های کاری مربوطه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این سفر به همت “آدولف اورسو” Adolfo Urso رییس هلدینگ تجار ایتالیایی صورت گرفت تا فعالان تجاری این کشور با پتانسیل های کلان شهر تبریز به منظور سرمایه گذاری بیشتر آشنا شده و راه سفرهای آتی به این شهر برای آنها هموار گردد.

وی که مدت 8 سال به عنوان معاون وزیر اقتصادی، تجاری و امور خارجی ایتالیا فعالیت نموده و 2 دهه نیز عضو پارلمان اروپا بوده است، شهر تبریز را به عنوان یکی از مناطق مستعد سرمایه گذاری در ایران قلمداد نمود و گفت:ما تقریبا هر ماه یک بار به این شهر سفر می کنیم تا این منطقه صنعتی را به صنعتگران و فعالان اقتصادی شهرهای مختلف ایتالیا معرفی نماییم زیرا مذاکره، پیش زمینه فعالیت کاری و تخصصی محسوب می گردد.

وی افزود:در هلدینگ ما، حدود 40 شرکت بزرگ و نامدار قرار دارند و در مدت زمان 3 سال حضور در بازار ایران، توانسته اند در زمینه های کشاورزی، خط آهن، تراکتورسازی و نساجی به فعالیت بپردازند.

اورسو با اشاره به اینکه امیدواریم دستگاه های تخصصی صنعتی مورد نیاز تبریز و منطقه آذربایجان را در این شهر حتی به صورت مشارکتی تولید نماییم تاکید کرد:نکته جالب توجه این است که یکی از شرکت های صاحب نام ایتالیا راغب است تا کارخانه تولید قطعات هواپیما را در تبریز احداث نماید که این امر حاکی از مقبولیت جایگاه این شهر در بین شرکت های اروپایی دارد.

صمد حسن زاده رییس اتاق بازرگانی تبریز نیز در این جلسه ضمن تشریح موقعیت تبریز جهت سرمایه گذاری بر انتقال تکنولوژی شرکت های صنعتی ایتالیا به این شهر تاکید کرد.

در ادامه جلسه، فعالان اقتصادی و صنعتی دو کشور ایران و ایتالیا برای همکاری های افزون تر به صورت چهره به چهره به مذاکرات تخصصی پرداختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا

اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران وایتالیا در سال 1992 توسط تعدادی از صاحب نظران اقتصادی و دست اندرکاران خوشنام صنعت و تجارت کشور تاسیس شده و با استقبالی که از طرف بازرگانان و صاحبان صنایع در چند سال گذشته شده است به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه اتاقهای بازرگانی مشترک ایران با یک کشور اروپایی درآمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]