رئیس انجمن باستانی جانبازان و معلولین خبر داد

برگزاری دوازدهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور

کد: 13950705138236086

https://goo.gl/q795HR

، تهران , (اخبار رسمی): سیدمحمدرضا میرشفیعی، رئیس انجمن ورزش های باستانی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین از برگزاری دوازدهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور این رشته خبر داد.

برگزاری دوازدهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، میرشفیعی پیرامون این خبر گفت: این مسابقات در دو گروه سنی جوانان و بزرگسالان با حضور 15 تیم استانی برگزار می شود و شرکت کنندگان طی روزهای 8 و 9 مهر ماه در محل زورخانه باغ موزه قصر تهران با هم به رقابت خواهند پرداخت.

میرشفیعی خاطر نشان کرد: این مسابقات به صورت هنرهای فردی در سه کلاس پزشکی نشسته، ایستاده و ایستاده ویژه در 4 ماده میل، کباده، سنگ و چرخ برگزار می شود و پس از محاسبه ی امتیازات جوانان و بزرگسالان هر استان، تیم های برتر معرفی خواهند شد.

وی افزود: هر شرکت کننده مجاز است در دو ماده مسابقه دهد و ورزشکاران کلاس ایستاده ویژه نیز که معلولیت آنها شامل قطع یک دست هست، می توانند تنها در مواد میل و چرخ مسابقه دهند.

رئیس انجمن باستانی گفت: هر تیم می تواند 4 ورزشکار بزرگسال و 2 ورزشکار جوان زیر 20 سال به همراه داشته باشد و البته هر استان اگر نتواند ورزشکاران جوان را به همراه داشته باشد می تواند تمام سهمیه های خود را به بزرگسالان اختصاص دهد و البته حالت عکس این مساله نیز وجود دارد.

میرشفیعی تصریح کرد: البته مبنا بر جوان گرایی است و مسابقات قهرمانی کشور بستر مناسبی برای استعدادیابی و کشف نیروهای جوان و جدید و جذب آنها به تیم های ملی خواهد بود.

وی در پایان افزود: با پررنگ تر شدن تعاملمان با فدراسیون بین المللی پارازورخانه در نظر داریم زمینه حضور در مسابقات برون مرزی و بین المللی را فراهم کنیم و به همین دلیل مسابقات قهرمانی کشور فرصت خوبی برای جذب اعضای تیم ملی خواهد بود.

دوازدهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور ورزش های باستانی جانبازان و معلولین طی روزهای 8 و 9 مهر ماه در محل زورخانه باغ موزه قصر برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین تا پیش‌از انقلاب اسلامی، بصورت کمیته‌ای غیرفعال،زیرنظر فدراسیون پزشکی بوده و فعالیت این کمیته صرفاً به شرکت مسوولین آن درگردهمایی‌های بین‌المللی محدود می‌شد و هیچگونه فعالیتی در بین افرادمعلول انجام نمی‌داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش