اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705138766101

کتاب «دستان کوچک نقش‌های بزرگ» رونمایی می‌شود

کد: 13950705138766101

https://goo.gl/Ak0x6r

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب «دستان کوچک نقش‌های بزرگ» به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور رییس شورای اسلامی شهر تهران دوشنبه 5 مهر در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی رونمایی می‌شود.

کتاب «دستان کوچک نقش‌های بزرگ» رونمایی می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، مراسم رونمایی کتاب «دستان کوچک نقش‌های بزرگ» با حضور مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران، سردار گلعلی، بابایی مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، مسعود کوثری، رییس موسسه انتشارات علمی و فرهنگی و جمعی از اهالی هنر و ادب، دوشنبه 5 مهر ساعت 17:30 در فرهنگسرای رسانه  و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
 
کتاب «دستان کوچک نقش‌های بزرگ» 100 نقاشی برگزیده دو دوره مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع آزادسازی خرمشهر است که توسط آذر خزاعی سرچشمه گردآوری و توسط مؤسسه انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است.
 
همچنین نمایشگاهی از این آثار در نگار گذر فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در هفته دفاع مقدس برپا است.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه و شرکت در مراسم رونمایی می توانند به فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی به نشانی خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | نشریات و کتاب